Gå til innhold

Er bekymret.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er så redd tankene mine,jeg tiltrekker jo det jeg føler og tenker og nå er alt bare drama. Ser ei som har mye hat og sinne i seg, betyr det at jeg har det inni meg? Er så fortvilet! Og tvangstanker har jeg og, trodde jeg hadde drept noen og det var helt grusomt. Har mareritt om min bror som misbrukte meg, er som jeg er på vei nedover i en spiral. Hvordan stoppe dette? Ved å tenke å føle positivt? Det er jo lettere sagt enn gjort! Har vært litt mye stress i det siste,har gjort mer enn jeg pleier til vanlig. Tåler jeg bare livet hvis jeg tar det med ro hele tiden? 

Anonymkode: c7aeb...5a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tanker er bare tanker, ikke virkelighet. Og selv om du tror du tiltrekker deg det du tenker på, betyr det ikke at det er sant. 

Det er vanskelig å «føle» positivt når du har det tøft. Kanskje det å avlede deg med en rolig film kan hjelpe å avlede? 

Anonymkode: df438...adc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tanker er bare tanker, ikke virkelighet. Og selv om du tror du tiltrekker deg det du tenker på, betyr det ikke at det er sant. 

Det er vanskelig å «føle» positivt når du har det tøft. Kanskje det å avlede deg med en rolig film kan hjelpe å avlede? 

Anonymkode: df438...adc

Leser en bok om kveldene og holder på å bli sprø av den,men det er jo sant at jeg skaper min virkelighet med mine tanker og følelser. Det er bare å komme ut av det negative, hvordan gjør man det? Har ikke klart å sett på noe i dag, er bare helt stresset. Men kan jo prøve, kanskje det hjelper. Vil bare ikke lenger ned. 

Anonymkode: c7aeb...5a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...