Gå til innhold

Lei av folk som sier at som singel har man ikke et liv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Statistikk viser at de uten barn og familie er mer ulykkelige.

Anonymkode: b5656...f60

Ja, jeg bestrider ikke at statistikken sier det.  Og dette vet de som ikke har barn, også.  Det er ikke nødvendig at de som er dypt inne i sin egen familielykke, utbasunerer at fordi man ikke har vært like heldig (ennå), har man et liv uten ansvar og innhold. 

Dette er en sånn kvinnegreie. Jeg tror ikke det er så mange småbarnsfedre som plager sine ungkarsvenner med at de må forplante seg for å bli voksne og få et liv med mening. 

Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De som kjenner meg i virkeligheten støtter meg fullt ut. Og forstår meg fullt ut i min situasjon. Dette var bare et erotisk forum. De som kjenner meg sier at de forstår godt at jeg velger å være alene litt når jeg har opplevd så mye kjedelige situasjoner som jeg har. 

Da skjønner jeg ikke hvorfor du plager deg selv med denne typen tanker:

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har man lov å ha et fullverdig liv selv når man er singel eller uten at man skal kritisere livet mitt?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, laban skrev:

Da skjønner jeg ikke hvorfor du plager deg selv med denne typen tanker:

 

Stemmer. Jeg må bare forsøke å slutte å plage meg med det. 

Jeg er faktisk lykkelig som singel selv om jeg kunne ønske at jeg hadde en mann. Jeg er lykkeligere som singel og ikke på dateren enn jeg var da jeg datet. Fordi jeg har det bedre psykisk nå. Slipper avvisninger og frykt for avvisninger. Det gjør at jeg har det mye lettere i livet og er gladere selv om jeg er singel. :)

Anonymkode: 89a52...a89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lei av at endel folk sier til meg at man ikke har et liv som singel. Man må ha en partner for å ha et liv, ellers er livet ingenting. 

 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Disse kommentarene kom på et erotisk forum på nettet. Og ikke av vanlige folk. 

Hva er dilemmaet? Du er lei, men oppsøker slike selv? Og klager på et annet forum etterpå? Hmmm.

Om du seriøst er lei er det vel bare å holde seg unna slike folk og slike nettforum? Syns du dét er veldig vanskelig eller, og evt hvorfor?

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...