Gå til innhold

Ser denne føflekken ondartet ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, vet at ingen er leger her inne men ser denne litt stygg ut eller er det flere her som har føflekker som ser sånn ut?

Anonymkode: 49d50...a12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, vet at ingen er leger her inne men ser denne litt stygg ut eller er det flere her som har føflekker som ser sånn ut?

Anonymkode: 49d50...a12

Om den har endret utseende eller farge, har begynt å klø eller blø bør du ta kontakt med lege. Om den har vært uforandret så lenge du har hatt den er det vel neppe noe farlig med den. Men jeg er heller ikke lege - om du er engstelig for den så ta deg en tur til legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

IMG_6215.thumb.JPG.da7349c61739b7f4ffb01973610ec7e3.JPG

Anonymkode: 49d50...a12

Jeg har flere helt like føflekker. Har hatt de i 10 år minst... Men er lurt å oppsøke lege om du er usikker. 

Anonymkode: b93f6...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Man bør ikke gi seg men ta kontakt med lege. En annen sak er at jeg har inntrykk av at så mange i fastlegesystemet nærmest er livsfarlig dårlig utdannet. Men man kan jo alltid gå privat om man bor sånn til og faktisk bare føler " det er noe der som kjennes ugreit". I våre dager har man jo alt ansvar selv og der ingen reelt sett å klage til om man ikke er personlig bekjent av maktpersoner er mitt inntrykk. Så her må man bare stå på selv og ta sine forholdsregler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

IMG_6215.thumb.JPG.da7349c61739b7f4ffb01973610ec7e3.JPG

Anonymkode: 49d50...a12

Jeg har mange som ligner på dine, syns den ser helt normal ut. Jeg har hatt en del føflekker som har endret form eller begynt å klø/blø, og de har jeg fjernet og tatt prøve av etterpå. Ingen av dem har vært ondartet.