Gå til innhold

Ser denne føflekken ondartet ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, vet at ingen er leger her inne men ser denne litt stygg ut eller er det flere her som har føflekker som ser sånn ut?

Anonymkode: 49d50...a12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, vet at ingen er leger her inne men ser denne litt stygg ut eller er det flere her som har føflekker som ser sånn ut?

Anonymkode: 49d50...a12

Om den har endret utseende eller farge, har begynt å klø eller blø bør du ta kontakt med lege. Om den har vært uforandret så lenge du har hatt den er det vel neppe noe farlig med den. Men jeg er heller ikke lege - om du er engstelig for den så ta deg en tur til legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

IMG_6215.thumb.JPG.da7349c61739b7f4ffb01973610ec7e3.JPG

Anonymkode: 49d50...a12

Jeg har flere helt like føflekker. Har hatt de i 10 år minst... Men er lurt å oppsøke lege om du er usikker. 

Anonymkode: b93f6...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Man bør ikke gi seg men ta kontakt med lege. En annen sak er at jeg har inntrykk av at så mange i fastlegesystemet nærmest er livsfarlig dårlig utdannet. Men man kan jo alltid gå privat om man bor sånn til og faktisk bare føler " det er noe der som kjennes ugreit". I våre dager har man jo alt ansvar selv og der ingen reelt sett å klage til om man ikke er personlig bekjent av maktpersoner er mitt inntrykk. Så her må man bare stå på selv og ta sine forholdsregler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

IMG_6215.thumb.JPG.da7349c61739b7f4ffb01973610ec7e3.JPG

Anonymkode: 49d50...a12

Jeg har mange som ligner på dine, syns den ser helt normal ut. Jeg har hatt en del føflekker som har endret form eller begynt å klø/blø, og de har jeg fjernet og tatt prøve av etterpå. Ingen av dem har vært ondartet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Det burde bli mere slik i helsesektoren som det var før i tida når slagordet var som ellers i samfunnet nemlig " at Kunden  Alltid  Har Rett" At det drives rovdrift på helsepersonell og at de ikke har det lett er hevet over all tvil men hvor er de som har ansvar for at det er nok folk og god nok utdanning. At omsorgssituasjonene blir for store for oss alle er det dem som tilrettelegger arbeidet som må ta ansvar for. Rart at noen velger slike yrker når de kanskje har tungt omsorgsarbeide i sitt eget hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den gjør ikke den men gå å sjekk deg du om du er bekymret, så får du vite sikkert :-) 

Anonymkode: 66d3f...3ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Alle er vi de beste ekspertene på vårt eget liv og vår egen kropp tror bare jeg. Man bør ha respekt for seg selv og sin egen bekymring og er man i tvil bør man sjekke saken  hos lege synes jeg til man føler seg trygg på ingenting galt. Enkelte hudleger behøver man ingen henvisning til tror jeg , men er usikker på om man må om fastlegen. God bedring.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Ingenting kommer fra ingenting. Om man er urolig bør man alltid undersøke saken hos en lege man har tillit til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...