Gå til innhold

Får ikke sove


Gjest elina777

Anbefalte innlegg

Gjest elina777

Er lagt inn med mani tross den knapt vises siden jeg tar litium og abilify 

sov noen dager på vallergan , men ikke nå lenger

 

fått vallergan , imovane og valium 

 

like lys våken 

 

får ikke være i fellesstua før kl seks

 

 

kjedelig liv!!

blir sikkert skrevet ut i morgen

for føler meg helt frisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjipt å ikke få sove, men du burde vel slokna etter alle de medisinene? 

Selv prøver jeg å kutte ut seroquel på kvelden og tar kun imovane, og det ble vel 3 timers søvn i natt. Blir så feit av seroquel, orker det ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
7 minutter siden, Underbar skrev:

Kjipt å ikke få sove, men du burde vel slokna etter alle de medisinene? 

Selv prøver jeg å kutte ut seroquel på kvelden og tar kun imovane, og det ble vel 3 timers søvn i natt. Blir så feit av seroquel, orker det ikke!

Blitt feit jeg og!!! 40 kg pluss er jeg i nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker quetiapin og har gått opp 28 kg siden jeg begynte med de. Har gått ned fra 300 mg til 100 mg, det hjalp mye på spisingen, men er ennå unormalt sulten og fysen. Sov jo mye bedre på 300 mg, nå sover jeg mellom 4 - 6 timer i døgnet. Alt for lite søvn for meg, men overlever. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sover på 10 mg Surmontil og Stilnoct ved behov - som i natt. Jeg synes ikke Surmontilen har hjulpet meg nok, så vurderer å kutte den etter hvert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar

Jeg bruker Quetiapin, men har heller ikke bivirkninger av det. Utover at jeg blir trøtt da.

Man har jo Storeslem da - Nozinan. Jeg fikk det en gang jeg var hyper. Dette er lenge siden, så jeg husker ikke hvor høy dose de ga meg. Ulempen er at man blir tett i nesa og får et hangover-kjør så det holder. I alle fall når stemningsleiet er i vater igjen og man ikke trenger ekstra medisiner for å få sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, FjellOgDalar skrev:

Jeg bruker Quetiapin, men har heller ikke bivirkninger av det. Utover at jeg blir trøtt da.

Man har jo Storeslem da - Nozinan. Jeg fikk det en gang jeg var hyper. Dette er lenge siden, så jeg husker ikke hvor høy dose de ga meg. Ulempen er at man blir tett i nesa og får et hangover-kjør så det holder. I alle fall når stemningsleiet er i vater igjen og man ikke trenger ekstra medisiner for å få sove.

Nettopp - den ligger utskrevet til meg, men det er helt uaktuelt å bruke etter jeg så hva det var... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, cilie skrev:

Nettopp - den ligger utskrevet til meg, men det er helt uaktuelt å bruke etter jeg så hva det var... 

Quetipan eller Nozinan? 

Jeg har sovet hver natt de siste to årene på quetipin 50 mg. Ingen hangover, ingen bivirkninger. Kun god søvn gjennom hele natten, 6-8 timer. 

Anonymkode: c5b73...f98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sov to timer natt til tirsdag og ingenting i natt . Ennå ikke trøtt så blir spennende å se om jeg sover i natt.  Så kjipt å ikke sove når en bør.

Håper ts får sove da, ikke noe gøy å være innlagt og måtte være våken på rommet hele natta.

Anonymkode: 6d9b6...76c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest elina777
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sov to timer natt til tirsdag og ingenting i natt . Ennå ikke trøtt så blir spennende å se om jeg sover i natt.  Så kjipt å ikke sove når en bør.

Håper ts får sove da, ikke noe gøy å være innlagt og måtte være våken på rommet hele natta.

Anonymkode: 6d9b6...76c

Lys våken pga zyprexa 

 

blir nettshopping i natt gitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Quetipan eller Nozinan? 

Jeg har sovet hver natt de siste to årene på quetipin 50 mg. Ingen hangover, ingen bivirkninger. Kun god søvn gjennom hele natten, 6-8 timer. 

Anonymkode: c5b73...f98

Nozinan😕 Så deilig m god søvn👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, elina777 skrev:

Fikk cisordinol og sov godt en natt og så var det slutt

Er du innlagt eller ute nå? Går det bedre med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...