Gå til innhold

Får ikke sove


Gjest elina777

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, elina777 skrev:

Er innlagt men skal skrive meg ut på mandag og kutte all kontakt med psykiatrien

Hvorfor? Full skjæring mellom dem og deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
7 minutter siden, XbellaX skrev:

Hvorfor? Full skjæring mellom dem og deg?

Får alvorlig tvangsspising av medisinene, så ille at jeg må kaste opp med vilje og jævlig kjedelig å måtte holde seg på rommet fra 00-06 når en ikke får sove. Dette gidder jeg ikke mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, elina777 skrev:

Får alvorlig tvangsspising av medisinene, så ille at jeg må kaste opp med vilje og jævlig kjedelig å måtte holde seg på rommet fra 00-06 når en ikke får sove. Dette gidder jeg ikke mer

Det høres ikke ok ut, på samme tid er jeg ganske bekymret for hodet ditt.

Krysser fingrene for at dere kommer frem til noen løsninger som er gode for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, elina777 skrev:

Nå går det til helvete 

Hva skjer? Har du noen du kan kontakte?

Anonymkode: 99517...ff8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, elina777 skrev:

Jeg er innlagt og greier ikke oppføre meg

Da er det vel bra at du er innlagt da? Men ikke noe særlig hvis de begynner å kjefte da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Da er det vel bra at du er innlagt da? Men ikke noe særlig hvis de begynner å kjefte da. 

De kjefter ikkke

men jeg skriver meg ut i morra

får bulimi av cisordinolen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, elina777 skrev:

De kjefter ikkke

men jeg skriver meg ut i morra

får bulimi av cisordinolen

Forstår. Veldig synd at det ikke finnes ap man ikke får sånn spisetrang av,jeg takler det ikke. Må du ta cisordinol da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
På 7.4.2018 den 18.43, elina777 skrev:

Får alvorlig tvangsspising av medisinene, så ille at jeg må kaste opp med vilje og jævlig kjedelig å måtte holde seg på rommet fra 00-06 når en ikke får sove. Dette gidder jeg ikke mer

Hvorfor må du holde deg på rommet? Det er vel nattevakt? Dummeste jeg har hørt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
8 timer siden, stjernestøv skrev:

Forstår. Veldig synd at det ikke finnes ap man ikke får sånn spisetrang av,jeg takler det ikke. Må du ta cisordinol da?

Noen pleiere sier jeg ikke er skikkelig manisk , legen sier jeg er manisk psykotisk og må ta cisordinol !! Føler meg bagatellisert av pleierne. Men nektet ta kveldsmedisin og skriver meg it i morgen. Er verken manisk eller psykotisk så de kan ikke holde meg her. Og til beste for alle at jeg drar da jeg ikke klarer oppføre meg! River sv meg klærne og spytter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
6 timer siden, elina777 skrev:

Noen pleiere sier jeg ikke er skikkelig manisk , legen sier jeg er manisk psykotisk og må ta cisordinol !! Føler meg bagatellisert av pleierne. Men nektet ta kveldsmedisin og skriver meg it i morgen. Er verken manisk eller psykotisk så de kan ikke holde meg her. Og til beste for alle at jeg drar da jeg ikke klarer oppføre meg! River sv meg klærne og spytter

Du bør jo høre på legen da, og sånn oppførsel høres manisk ut. Håper du blir og får hjelp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest elina777
18 timer siden, stjernestøv skrev:

Du bør jo høre på legen da, og sånn oppførsel høres manisk ut. Håper du blir og får hjelp. 

Høres det manisk ut altså????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 10.4.2018 den 3.54, elina777 skrev:

Noen pleiere sier jeg ikke er skikkelig manisk , legen sier jeg er manisk psykotisk og må ta cisordinol !! Føler meg bagatellisert av pleierne. Men nektet ta kveldsmedisin og skriver meg it i morgen. Er verken manisk eller psykotisk så de kan ikke holde meg her. Og til beste for alle at jeg drar da jeg ikke klarer oppføre meg! River sv meg klærne og spytter

Det høres ikke friskt ut.

Anonymkode: 994bd...6be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...