Gå til innhold

Jeg vil ta selvmord


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Grunnen til at jeg ikke har gjort det ennå er Pga jeg er redd for hva folk vil tro om meg. Vær eneste dag må jeg leve med å ta på en maske, det jeg mener med en maske er at jeg må ta på meg et falskt smil.

Person: går det bra?

meg: Ja det går fint👍🏼

(Nei vær så snill å hjelp meg jeg har det ikke bra)

Anonymkode: ad116...b21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Grunnen til at jeg ikke har gjort det ennå er Pga jeg er redd for hva folk vil tro om meg. Vær eneste dag må jeg leve med å ta på en maske, det jeg mener med en maske er at jeg må ta på meg et falskt smil.

Person: går det bra?

meg: Ja det går fint👍🏼

(Nei vær så snill å hjelp meg jeg har det ikke bra)

Anonymkode: ad116...b21

Hva skjer om du svarer ærlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Grunnen til at jeg ikke har gjort det ennå er Pga jeg er redd for hva folk vil tro om meg. Vær eneste dag må jeg leve med å ta på en maske, det jeg mener med en maske er at jeg må ta på meg et falskt smil.

Person: går det bra?

meg: Ja det går fint👍🏼

(Nei vær så snill å hjelp meg jeg har det ikke bra)

Anonymkode: ad116...b21

Ta kontakt med fastlegen din og forklar hvordan du har det og be om henvisning til å få hjelp snarest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Trådstarter

Jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi i DOL ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg i den situasjonen du er i nå. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få.

Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og nettjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym.

Det skal også være et psykiatritilbud i alle landets kommuner. Om du kontakter legevakten på 116117 vil du få hjelp videre derfra.

Lykke til!

Ann Christin, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admin låste denne emne

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...