Gå til innhold

Jeg vil ta selvmord.


XbellaX

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du må være ny her.

Anonymkode: d1f2e...541

Jeg har vært bruker her i mange år.

Anonymkode: 45d16...c89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har ikke hjelp å nytte av dette forumet når jeg ikke lenger kan skrive hvordan jeg har det.  Dere har valgt å holde de som har vanskelig for å takle livet, borte fra forumet. Dere er redd for å bli holdt ansvarlig og gjør det derfor verre. Dette var et sted jeg kunne få ut vanskelige tanker og følelser. Det er det ikke lenger, 

Anonymkode: d605a...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke hjelp å nytte av dette forumet når jeg ikke lenger kan skrive hvordan jeg har det.  Dere har valgt å holde de som har vanskelig for å takle livet, borte fra forumet. Dere er redd for å bli holdt ansvarlig og gjør det derfor verre. Dette var et sted jeg kunne få ut vanskelige tanker og følelser. Det er det ikke lenger, 

Anonymkode: d605a...7ff

Nettopp, de gjør det bare verre for folk som sliter med dette tåpelige sensur-regimet.

Endret av gråstein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, gråstein skrev:

Nettopp, de gjør det bare verre for folk som sliter med dette tåpelige sensur-regimet.

Helt enig. Men hva er vitsen, vi blir ikke hørt uansett. Tror det vil forsvinne mange brukere etter hvert nå, det har vi jo sett før. Da forumet ble likt KG forsvant mange av de faste, og det var takket være psyk-forumet at det var aktivitet her, det var jo nesten ikke aktivitet på andre fora. Nå skal de ødelegge det også. Men sånn er det, de får bare holde på.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.4.2018 den 1.04, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke hjelp å nytte av dette forumet når jeg ikke lenger kan skrive hvordan jeg har det.  Dere har valgt å holde de som har vanskelig for å takle livet, borte fra forumet. Dere er redd for å bli holdt ansvarlig og gjør det derfor verre. Dette var et sted jeg kunne få ut vanskelige tanker og følelser. Det er det ikke lenger, 

Anonymkode: d605a...7ff

Hva tenker du på her? Du kan helt fint skrive om depresjon, suicidalitet o.l, men om trådene om suicidalitet blir for mye vinklet inn på metoder, at du skal gjøre det o.l. vil de bli stengt.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.4.2018 den 23.49, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er helt greit at slike tråder blir stengt. Det sitter mange «hobby» psykologer, “hobby» leger og medmennsker her inne som sikkert i eget hode mener de er kvalifiserte til å hjelpe og i noen tilfeller vil de sikkert kunne gjøre det. Men risikoen man løper ved å la forumet være et sted som tillater slike tråder og tråder med medisinråd har jeg full forståelse for at krever mer enn de ovennevnte, altså fagfolk. Har man ikke det tilgjengelig er det eneste ansvarlige faktisk å stenge/slette slike tråder i mitt hode.

Anonymkode: 45d16...c89

Helt enig. Itillegg oppsøke hjelp til dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8.4.2018 den 1.04, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke hjelp å nytte av dette forumet når jeg ikke lenger kan skrive hvordan jeg har det.  Dere har valgt å holde de som har vanskelig for å takle livet, borte fra forumet. Dere er redd for å bli holdt ansvarlig og gjør det derfor verre. Dette var et sted jeg kunne få ut vanskelige tanker og følelser. Det er det ikke lenger, 

Anonymkode: d605a...7ff

Iblant så har man behov for å prate med noen om følelsene sine. Kjenner meg igjen. Spesiellt vanskelig er det hvis man har ingen å prate med de om. Skulle vært et eller annet "hjelpeforum med psykolog tilstede for det". Altså gratis. Men jeg forstår årsaken til at det kan bli vanskelig å ha det på et forum der en haug med brukere kan komme med råd som ikke alltid kan bidra til det beste for den som sliter. Noe kan være bra, men noe kan være til motsatt virkning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admin låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...