Gå til innhold

I terapi.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I dag snakket vi om fortiden i terapien, overgrep osv. Ble utrolig sliten og trøtt etterpå, tror jeg ser meg ferdigsnakket om det jeg i grunn. Vil heller huske det gode, min kjære nabo som betød så mye for meg f.eks. Han tok meg og andre barn med på fjellet og på turer, vi koste og det var et fristed. Har snakket om traumer før, en gang er det vel på tide å bli ferdig og legge det bak seg? Men jeg har jo triggere da og mitt sexliv er ødelagt,må vel leve med det?

Anonymkode: d7e5e...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ble faktisk dårlig i kveld og det er tusen tanker som flyver gjennom hode,å snakke om det er noe annet enn å tenke på et har jeg merket. Flere som har opplevd det? Tankekaos delux. Men jeg har vel bare godt av det,jeg var en liten hore og alt foregikk i stillhet. Jeg var et taust barn. Og det var jo mitt valg fra sjelens perspektiv. 

Anonymkode: d7e5e...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ble faktisk dårlig i kveld og det er tusen tanker som flyver gjennom hode,å snakke om det er noe annet enn å tenke på et har jeg merket. Flere som har opplevd det? Tankekaos delux. Men jeg har vel bare godt av det,jeg var en liten hore og alt foregikk i stillhet. Jeg var et taust barn. Og det var jo mitt valg fra sjelens perspektiv. 

Anonymkode: d7e5e...1d6

Hva? Omtaler du deg selv som en liten hore!!! Dette er slett ikke bra. Du var ingen liten hore. Du var en liten jente som skjønte lite eller ingenting av det som skjedde. Nei, dette opprører meg virkelig! Og hvis du tror at sjelen valgte dette for å lære Gud vet hva, synes jeg du skal bytte tro for det er veldig selvdestruktivt.  Det var slett ikke ditt valg! Dette er ikke ditt ansvar!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 timer siden, Gondor skrev:

Hva? Omtaler du deg selv som en liten hore!!! Dette er slett ikke bra. Du var ingen liten hore. Du var en liten jente som skjønte lite eller ingenting av det som skjedde. Nei, dette opprører meg virkelig! Og hvis du tror at sjelen valgte dette for å lære Gud vet hva, synes jeg du skal bytte tro for det er veldig selvdestruktivt.  Det var slett ikke ditt valg! Dette er ikke ditt ansvar!!!

 

 

Trodde jo det skulle være sånn,var oppvokst med det. Ja blir sprø av å tenke på det, det jeg tror. Men trodde det da også, at det var min oppgave så jeg var ydmyk og redd. Hadde mye kontakt med Gud og hjelpere,men gråt når jeg var alene spurte Gud "Hvorfor, kom å hent meg,jeg vil ikke være her". 

Anonymkode: d7e5e...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ba til Peter Pan jeg og ba ham om å komme å hente meg.;) Tror du like sterkt på den samme guden du trodde på da du var liten?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
12 timer siden, Gondor skrev:

Jeg ba til Peter Pan jeg og ba ham om å komme å hente meg.;) Tror du like sterkt på den samme guden du trodde på da du var liten?

 

Det er den samme Guden som er med meg i dag,men har lidd mye i voksen alder også. Bedt mye,hjelperne mine er ikke så tydelige som da jeg var liten. Da snakket vi som om jeg snakket med et annet menneske,de var i rommet og jeg så dem. Men de er jo der fremdeles,vi kommuniserer mest via telepati. Når man er liten er man mer åpen. 

Anonymkode: d7e5e...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎04‎.‎04‎.‎2018 den 19.11, AnonymBruker skrev:

Og det var jo mitt valg fra sjelens perspektiv.

Ikke la noe filosofisk sludder få deg til å tro at det var ditt valg å bli utsatt for overgrep.  Overgriperen hadde vel også en sjel og noen valgmuligheter ifølge dette "perspektivet", eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
39 minutter siden, laban skrev:

Ikke la noe filosofisk sludder få deg til å tro at det var ditt valg å bli utsatt for overgrep.  Overgriperen hadde vel også en sjel og noen valgmuligheter ifølge dette "perspektivet", eller hva?

Sjelen er noe annet enn egoet,mitt ego ville ikke dette og jeg har lidd under det men sjelen har lært. Overgriperen ble selv utsatt for overgrep,han hadde sin olle i dette livets spill. Men jeg blitt litt sprø av å tenke på det. 

Anonymkode: d7e5e...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...