Gå til innhold

«Informasjon til deg som er gift med et barn»


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kun i Sverige de kan finne på å utgi noe slikt.

Man kunne tro dette var en aprilspøk, men det er det ikke. Sosialtjenesten gir ut en egen brosjyre til menn som er gift med barn. I brosjyren informeres barnet og den pedofile om dette: Det er «uheldig at dere bor sammen hvis barnet er under 15 år». Altså «uheldig» fordi det er forbudt å ha sex med barn under 15 år.

Sverige er et mentalt konkursbo.

barneekteskap.sosialtjenesten.jpg

Anonymkode: 75adb...196

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Når du siterer en kilde så godt som ordrett så er det god etikette å legge ved kilden du henter det fra, om ikke kan det se ut som du skriver teksten selv. 

Dette er f.eks hentet fra Human rights service. (rights.no)

Anonymkode: 770b0...958

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når du siterer en kilde så godt som ordrett så er det god etikette å legge ved kilden du henter det fra, om ikke kan det se ut som du skriver teksten selv. 

Dette er f.eks hentet fra Human rights service. (rights.no)

Anonymkode: 770b0...958

Må være fake news da.

Anonymkode: 75adb...196

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jeg synes det er en bra brosjyre. Det står at det er upassende at de bor sammen fordi det er ulovlig å ha sex med mindreårige. Det er helt presist og greit. Det er ikke ulovlig i seg selv å bo sammen med en 15 åring.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nei dette blir for dumt, tviler på at mannen som har kost seg med barnet lenge vil bry seg om hva som står i brosjyren har du fått et barn til å tvangsgifte seg med deg får du nok ungen til å holde kjeft også. Fryktelig naivt og veldig skuffende at nordmenn også virker støtte dette

Hvis folk virkelig vil ha midtøsten, i Norden, så synes jeg heller dere som mener dette er berikende kan dra til midtøsten å "kose dere", hva er det dere vil oppnå med å bli beriket av slikt, du vil få samme resultat, det er ikke noe "Magiskt" med den kalde jorden her i Nord, det er menneskenes kultur som avgjør hva slags samfunn det blir, hva er det dere vil oppnå, det er nok av landeområder med slik kultur allerede, hvorfor må dere forsvare at slikt skal importeres hit, hva tjener vi/kloden på dette. Hvorfor skalv i tilpasse oss dette?

Vi er en trygg havn, og dere gjør alt dere kan for å ødelegge en av klodens siste trygge havner, for hva, hvorfor, landssvik....

Anonymkode: b32a0...cfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei dette blir for dumt, tviler på at mannen som har kost seg med barnet lenge vil bry seg om hva som står i brosjyren har du fått et barn til å tvangsgifte seg med deg får du nok ungen til å holde kjeft også. Fryktelig naivt og veldig skuffende at nordmenn også virker støtte dette

Hvis folk virkelig vil ha midtøsten, i Norden, så synes jeg heller dere som mener dette er berikende kan dra til midtøsten å "kose dere", hva er det dere vil oppnå med å bli beriket av slikt, du vil få samme resultat, det er ikke noe "Magiskt" med den kalde jorden her i Nord, det er menneskenes kultur som avgjør hva slags samfunn det blir, hva er det dere vil oppnå, det er nok av landeområder med slik kultur allerede, hvorfor må dere forsvare at slikt skal importeres hit, hva tjener vi/kloden på dette. Hvorfor skalv i tilpasse oss dette?

Vi er en trygg havn, og dere gjør alt dere kan for å ødelegge en av klodens siste trygge havner, for hva, hvorfor, landssvik....

Anonymkode: b32a0...cfb

Ja, man kan kalle det landssvik. Det er det det er. Om noen år har vi full borgerkrig i gatene her takket være disse naive sosialistene av noen godhetsapostler.

Anonymkode: 75adb...196

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Gargamel skrev:

Jeg synes det er en bra brosjyre. Det står at det er upassende at de bor sammen fordi det er ulovlig å ha sex med mindreårige. Det er helt presist og greit. Det er ikke ulovlig i seg selv å bo sammen med en 15 åring.

 

Regner med at du er ironisk nå. Hvis ikke, gud bedre 

Anonymkode: 75adb...196

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Gargamel skrev:

Jeg synes det er en bra brosjyre. Det står at det er upassende at de bor sammen fordi det er ulovlig å ha sex med mindreårige. Det er helt presist og greit. Det er ikke ulovlig i seg selv å bo sammen med en 15 åring.

 

Hvis en pedofil mann var uteligger og han ba om å få overnatte hos deg og du hadde en unge på 13-14 i hjemmet, ville du gitt han en brosjyre ala den ovenfor og sagt velkommen inn dette blir bra her kan du bo så lenge du vil jeg er snill og hjelper gjerne!

(Nei det ville du ikke, hvorfor er ikke brosjyren bra nok for å beskytte din unge, men andre barn vil bli trygge?)

Et dikt fra en vis mann beskriver hva du forsøker gjøre, og hva resultatet vil bli:

 

First they came for the Innvandrer Kvinner, and I did not speak out—
Because I was not a Innvandrer Kvinne

Then they came for the Police and Ambulance workers, and I did not speak out— 
Because I was not a Policce and Ambulance worker.

Then they took over control and imposed Sharia laws for parts of the city, and I did not speak out— 
Because I was not living in those parts of the city (i just spoke to my PK friends about how enriching this was)

Then they came for me—and there was no one left to speak for me.

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, man kan kalle det landssvik. Det er det det er. Om noen år har vi full borgerkrig i gatene her takket være disse naive sosialistene av noen godhetsapostler.

Anonymkode: 75adb...196

Ja, men jeg tenkte litt på det nå, jeg tror egentlig vi er så tafatte at vi bare vil donere bort deler av landet til islamistene isteden for å krige. Men etter å ha splittet Norge i 2 land, vil folk gjøre det samme igjenn de vil flykte til vårt land og prosessen gjentas , nei tror en får slutte å tenke over dette er for tragisk hele greie folk lever i en eventyrverden og fortjener det som kommer vil jeg nesten si

Anonymkode: b32a0...cfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis en pedofil mann var uteligger og han ba om å få overnatte hos deg og du hadde en unge på 13-14 i hjemmet, ville du gitt han en brosjyre ala den ovenfor og sagt velkommen inn dette blir bra her kan du bo så lenge du vil jeg er snill og hjelper gjerne!

Mener du det ville vært trygt å invitere pedofile uteliggere bare man hadde en brosjyre med krassere språk?  Er det poenget ditt? 

Formålet med brosjyren er å opplyse de det gjelder om at det er forbudt å ha sex med folk under 16 i Sverige. Det kommer greit frem. Jeg tror ikke de ville nådd gjennom til målgruppen om de kalte dem pedofile. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...