Gå til innhold

Sverige: Pensjonister blir uteliggere i suppekø


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

De er i utgangspunktet helt vanlige pensjonister. Men de ender på gatene i Sverige fordi de ikke får bolig. 
Sverige er blitt et land med suppekøer bestående av de som bygde velstanden. Og køer for å få brukte klær.

Slik går det altså i Sverige hvor minstepensjonen er 6500 kr måneden, og masseinnvandringen har ført til boligmangel.

Flere av pensjonistene sier til SVT at de skal stemme på Sverigedemokraterna til høsten. Det er forståelig.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/sa-har-lever-stockholms-hemlosa-pensionarer

Anonymkode: 923a3...92e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Enkelte politikere skyr ingen midler og sånn blir resultatene som ingen vil se. Jeg tror det alt er lignende forhold i Norge og jeg tror myndighetene og politikere vet så altfor godt om dette. Store mengder mennesker som ingen kontakt med arbeidslivet har og har ikke krav på noe pensjonspenger overhodet i systemet. Så mange særlig kvinner særlig har vært hjemmeværende så mye i livet at der er smått med pensjonspoeng og det å få uføretrygd har aldri vært lett.

Anonymkode: e68ff...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Jeg lurer fælt på hvem som raner disse, de må jo ha null samvittighet. Skremmende utvikling i landet. Det virker som Sverige er en PK sekt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Å løse andres problemer er helt håpløst og det innser sikkert politikerene etter hvert også.

Anonymkode: e68ff...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg håper bare at de store bandittene innen helse og rettsystem blir grepet og får strenge straffer til slutt. Også her til lands.

Anonymkode: e68ff...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper bare at de store bandittene innen helse og rettsystem blir grepet og får strenge straffer til slutt. Også her til lands.

Anonymkode: e68ff...6ae

Hvilke banditter?

Anonymkode: 923a3...92e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg synes utviklingen i verden er skummel og noe må jo stå bak. Ingenting kommer av ingenting. Det er snart ingenting som er til å stole på for svake grupper. Snart viser det seg vel at fredsinstituttet sitter å " å klekker ut krigsplaner". 

Anonymkode: e68ff...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men kanskje der finnes " opprørere" blant disse pensjonistene så de " slår sine hoser" sammen og protesterer og forteller myndighetene at nu " går det for vidt". Vi kan jo håpe.😊

Anonymkode: e68ff...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Utviklingen går jo i retning at mange trenger hjelp til alt allerede fra 40 /50 årene og her var barnekullene store. Så her er noe som " skurrer" når man ser på de store ressurser som går til eliten og alt de beskjeftiger seg med.

Anonymkode: e68ff...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...