Gå til innhold

Dårlig hygiene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Når jeg var liten hadde jeg store problemer med underlivet,var alltid sår og det svidde når jeg tisset. Utenpå sårene jeg hadde kom det skorper, det var hele veien også i baken. Hadde ofte urinveisinfeksjoner og hadde en gang blod i urinen. Har ikke vært plaget med dette i voksen alder, bare lurer på om dette kan ha med dårlig hygiene å gjøre? Vet jeg ble utsatt for overgrep,men dette var når jeg var ganske liten. Husker ikke overgrep fra da, bare hvordan jeg så ut i underlivet og plagene jeg hadde, det var så vondt. 

Anonymkode: 076ad...43c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg var liten hadde jeg store problemer med underlivet,var alltid sår og det svidde når jeg tisset. Utenpå sårene jeg hadde kom det skorper, det var hele veien også i baken. Hadde ofte urinveisinfeksjoner og hadde en gang blod i urinen. Har ikke vært plaget med dette i voksen alder, bare lurer på om dette kan ha med dårlig hygiene å gjøre? Vet jeg ble utsatt for overgrep,men dette var når jeg var ganske liten. Husker ikke overgrep fra da, bare hvordan jeg så ut i underlivet og plagene jeg hadde, det var så vondt. 

Anonymkode: 076ad...43c

Det er opprørende å lese om hvor dårlig du ble ivaretatt som liten. Det skal ikke være sånn å være barn. 

Anonymkode: ffc23...469

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bokormen123
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg var liten hadde jeg store problemer med underlivet,var alltid sår og det svidde når jeg tisset. Utenpå sårene jeg hadde kom det skorper, det var hele veien også i baken. Hadde ofte urinveisinfeksjoner og hadde en gang blod i urinen. Har ikke vært plaget med dette i voksen alder, bare lurer på om dette kan ha med dårlig hygiene å gjøre? Vet jeg ble utsatt for overgrep,men dette var når jeg var ganske liten. Husker ikke overgrep fra da, bare hvordan jeg så ut i underlivet og plagene jeg hadde, det var så vondt. 

Anonymkode: 076ad...43c

Dette slet jeg med i barndommen også (ikke overgrep) - det viste seg av jeg var allergisk mot klor. Fikk fritak fra svømming på skolen, og har ikke merket noe siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Nå er jeg gynekolog som er 'underlivslege' for voksne kvinner (over ca 16 år). Jeg har ingen erfaring med utslett og hudforandringer hos barn, så jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med å forklare årsaken til hudforandringene. Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er opprørende å lese om hvor dårlig du ble ivaretatt som liten. Det skal ikke være sånn å være barn. 

Anonymkode: ffc23...469

Det skjønte jeg når jeg ble eldre. 

Anonymkode: 076ad...43c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 timer siden, Bokormen123 skrev:

Dette slet jeg med i barndommen også (ikke overgrep) - det viste seg av jeg var allergisk mot klor. Fikk fritak fra svømming på skolen, og har ikke merket noe siden.

Dette var før skolen,men sa til en nabo "Har så vondt her" og tok meg i skrittet. Han mente det kunne være vaskemiddelet. 

Anonymkode: 076ad...43c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
36 minutter siden, Mette Moen, Gynekolog skrev:

Nå er jeg gynekolog som er 'underlivslege' for voksne kvinner (over ca 16 år). Jeg har ingen erfaring med utslett og hudforandringer hos barn, så jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med å forklare årsaken til hudforandringene. Vennlig hilsen Mette

Ok. 

Anonymkode: 076ad...43c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bokormen123
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette var før skolen,men sa til en nabo "Har så vondt her" og tok meg i skrittet. Han mente det kunne være vaskemiddelet. 

Anonymkode: 076ad...43c

Ja, det eller skyllemiddel er også et alternativ - men synes det er vanskelig å svare deg når det også er overgrep inne i bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
53 minutter siden, Bokormen123 skrev:

Ja, det eller skyllemiddel er også et alternativ - men synes det er vanskelig å svare deg når det også er overgrep inne i bildet.

Min mor har aldri brukt skyllemiddel for far min likte ikke lukten. Jeg blir litt sprø av å vite hvorfor det var sånn,men får vel aldri vite det. Hvis jeg ikke tar hypnose da. 

Anonymkode: 076ad...43c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...