Gå til innhold

Hva mener du om Tor Mikkel W/Vara som justisminister?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Worrisome Plenty

Jeg synes det er et merkelig valg. IOM att FRP drar mye velgere på innvandringspolitikken sin. Og TMV var iallfall liberal der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Jeg synes det er et merkelig valg. IOM att FRP drar mye velgere på innvandringspolitikken sin. Og TMV var iallfall liberal der.

Han hevder at innvandringspolitikken kan bli mer restriktiv.

https://www.aftenposten.no/norge/politikk/i/Kvq6B7/Tor-Mikkel-Wara--Innvandringspolitikken-kan-bli-mer-restriktiv

Vi får nesten se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har fått " politikkalergi" Jeg tror bare det kan bli for mye "å gjøre noe ved "for enhver politiker.

Anonymkode: 40061...bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man først ha en FrP-justisminister kunne man valgt langt verre. Men det er selvfølgelig litt betenkelig med de hemmelige bindingene hans fra First House-tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jeg synes det er bra. En av de få Frp-politikerne jeg har sansen for.

Jeg bryr meg overhodet ikke om First-House greiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Er engstelig for at alle former for kritiske stemmer vel bare "utraderes" fra samfunnsdebatten. Vi er ikke alle som har særlig mye godt å si om det norske samfunn, helsesektoren og rettsvesen og tendensen til å bli "uskadeliggjort "hvis man er kritisk er absolutt til stede. Ikke bare denne politiske siden i det norske system representerer ønsket om at kritiske stemmer skal forstumme det er noe man merker i kontakten med hele det offentlige apparat .Ganske skummelt.

Anonymkode: 40061...bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At enkelte mennesker stiler litt høyere i livet enn en selv tror jeg bare er et faktum i livet man bare må akseptere. Det er bare å ønske all mulig lykke til på ferden blant sikkert veldig mye tungt og komplisert og vanskelig. Men han virker jo dynamisk og flink og er fra et fylke med så mye fint og lange gode tradisjoner. Håper helsa holder .😊

Men enige i mye tror jeg aldri vi blir men det behøver jo ikke være noe mål da jeg ikke er politiker og aldri blir det.😊

Anonymkode: 40061...bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...