Gå til innhold

9 av 10 Asperger kvinner har gastrointerne sykdommer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

http://aspermamma.blogspot.no/2013/04/liste-over-kvinnelige-symptomer-pa.html?spref=fb

Hvorfor det? Noen som vet? Jeg har det grunnet trøstespising, men er trøstespising utbredt blant Asperger kvinner? Jeg har hørt at spiseforstyrrelser er utbredt blant Asperger kvinner, men har da bare hørt om anorexia. Er det også vanlig med overspising? 

Anonymkode: ed477...cca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke. Men jeg har aspergers og har spist mye for å roe meg ned. Jeg har også visse mageproblemer ja. Jeg vet ikke om andre med aspergers overspiser, men jeg har adhd også som nok gjør at jeg har litt lavere impulskontroll. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter mye med kvalme og magesmerter, men spiser normalt (lite i perioder med kvalme). Vet ikke hvorfor det er sånn. Hadde i tenårene en periode jeg spiste ekstremt lite, en form for spiseforstyrrelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter ofte med kvalme og noe magesmerter. Det er også enkelte matvarer jeg ikke bør spise. Det er jo egentlig ikke så ulogisk, nervesystemet vårt fungerer anderledes og vi opplever ting ulikt fra andre. Det er jo ingen grunn til at det skulle være anderledes inni oss, enn utenpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...