Gå til innhold

Synes det er vanskelig å velge flatskjerm tv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Leiligheten min er bare på 54 kvm, derfor tenker jeg at en 55 tommer kansje blir for stor? Tror jeg skal gå for en 50 tommer. Også et det merke da. Tenkte jeg skulle velge Samsung. Jeg har hørt at LG og Samsung er de beste flatskjerm tvene. Jeg vil ha en smart tv siden det er fremtiden. Også der er det flere å velge mellom på Elkjøp hvor jeg har tenkt å kjøpe den. Jeg har ikke peiling på forskjellene på dem. Tenker jeg går for den som et mest solgt og med flest stjerner. Setter pris på hvis noen har noen råd å gi eller hvem av dem jeg burde velge. Prisbudsjett er 6000 kr.

Anonymkode: 9d949...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har 43 m2 leilighet og 55 tommer tv. Stor stue riktignok. Jeg har en Samsung med 4k, innebygd Netflix og HBO samt masse annet. kosta 5000 på black friday salget. Jeg er veldig fornøyd med min.

Anonymkode: 9e609...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Leiligheten min er bare på 54 kvm, derfor tenker jeg at en 55 tommer kansje blir for stor? Tror jeg skal gå for en 50 tommer. Også et det merke da. Tenkte jeg skulle velge Samsung. Jeg har hørt at LG og Samsung er de beste flatskjerm tvene. Jeg vil ha en smart tv siden det er fremtiden. Også der er det flere å velge mellom på Elkjøp hvor jeg har tenkt å kjøpe den. Jeg har ikke peiling på forskjellene på dem. Tenker jeg går for den som et mest solgt og med flest stjerner. Setter pris på hvis noen har noen råd å gi eller hvem av dem jeg burde velge. Prisbudsjett er 6000 kr.

Anonymkode: 9d949...910

Både Samsung og Philips er bra merker. 

Begge disse 55" til 6000 er sikkert mer enn bra nok.

https://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/55PUS6162/philips-55-4k-uhd-smart-tv-55pus6162

https://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/UE55MU6195XXC/samsung-55-4k-uhd-smart-tv-ue55mu6195

Anonymkode: ca1d0...f51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...