Gå til innhold

Hvor er @stjernestøv...


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Gjest Mina1

Jeg har ikke vært her inne så mye i det siste, men savner en bruker som jeg ikke har sett på en stund... Nå begynner jeg som "hvor er hoppetaujenta"-tråden nesten... Ikke meningen... men @stjernestøv :  er du på forumet fortsatt? :)  <3 . 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
14 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg har ikke vært her inne så mye i det siste, men savner en bruker som jeg ikke har sett på en stund... Nå begynner jeg som "hvor er hoppetaujenta"-tråden nesten... Ikke meningen... men @stjernestøv :  er du på forumet fortsatt? :)  <3 . 

Har skrevet litt anonymt ja, skulle jo holde meg unna men ikke så lett det :) De folka som ikke liker meg får bare la være å lese det jeg skriver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Har skrevet litt anonymt ja, skulle jo holde meg unna men ikke så lett det :) De folka som ikke liker meg får bare la være å lese det jeg skriver. 

Jeg har også lurt litt, men som Laban har også jeg ment å gjenkjenne deg som anonym. :) Fint at du er her synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Jeg har også lurt litt, men som Laban har også jeg ment å gjenkjenne deg som anonym. :) Fint at du er her synes jeg.

Takk for det :) Klarer ikke forlate dol. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Takk for det :) Klarer ikke forlate dol. 

Jeg vet. Har vært her i over 20 år selv! Det er helt sprøtt! Tenk å henge rundt på et nettsted i over 20 år?! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Jeg vet. Har vært her i over 20 år selv! Det er helt sprøtt! Tenk å henge rundt på et nettsted i over 20 år?! 

Ja jammen blir man avhengig, det er sikkert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
1 time siden, stjernestøv skrev:

Har skrevet litt anonymt ja, skulle jo holde meg unna men ikke så lett det :) De folka som ikke liker meg får bare la være å lese det jeg skriver. 

Der var du stjernestøv :) .Jeg har også skrevet litt anonymt i senere tid. Har ikke vært mye på. Bare sett innom iblant. Jeg  har funnet ut at jeg ikke har sunt av å sitte å skrive så mye... og at det fins ingen fasit på noe som helst, og at jeg må stole mer på meg selv enn at jeg sitter her inne å spør alle andre :) . Altså spørsmål som : hva tenker du om det ?  hva mener du om det? osv osv. Stole på seg selv og sine tanker og følelser er desto viktigere. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Mina1 skrev:

Der var du stjernestøv :) .Jeg har også skrevet litt anonymt i senere tid. Har ikke vært mye på. Bare sett innom iblant. 

Og der var du :) Jeg er ikke så flink til å gjenkjenne anonyme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
18 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja jammen blir man avhengig, det er sikkert. 

Ja man blir avhengig... det er på en måte en slags avhengighet pga sine egne frustrasjoner :D . Sånn funker det for meg. Derfor driver jeg å forsøker å være mer forsiktig med å skrive her inne nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Og der var du :) Jeg er ikke så flink til å gjenkjenne anonyme. 

Har vært anonym ja ;;) haha . Har du merket at jeg også har vært mye borte? :D . Jeg har vært mye borte herfra men iblant anonym når jeg først var her :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
31 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg har også lurt litt, men som Laban har også jeg ment å gjenkjenne deg som anonym. :) Fint at du er her synes jeg.

hehe ja tenk ... vi er morsomme... går rundt å lurer på hvor hveandre er ;) . Og så er vi plutselig anonyme fordi vi føler vi har vært så mye på her inne :D . Titttei så dukket vi litt opp igjen haha

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, Mina1 skrev:

Har vært anonym ja ;;) haha . Har du merket at jeg også har vært mye borte? :D . Jeg har vært mye borte herfra men iblant anonym når jeg først var her :D 

Ja har savnet deg her, blir litt forvirret med mange anonyme men tenkte jeg kunne forsvinne litt som anonym. Men folk kjente jo meg igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
3 minutter siden, Mina1 skrev:

Ja man blir avhengig... det er på en måte en slags avhengighet pga sine egne frustrasjoner :D . Sånn funker det for meg. Derfor driver jeg å forsøker å være mer forsiktig med å skrive her inne nå. 

Ja har vært her endel år jeg også, umulig å slutte jo. Og det er jo flotte folk her inne også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
1 time siden, laban skrev:

Hun skrev anonymt siste gang jeg så henne her (ja, jeg er allikevel sikker på at det var henne).

Bra du er obs laban. :) . Jeg trodde at jeg gjenkjente henne anonymt også, men var usikker. :D .  Haha... og jeg som kritiserer hoppetautråden på Kg... Nå begynner jeg her inne med en tråd om hvor brukere er :D .Men okey.. Jeg ble bare bekymret for stjernestøv fordi jeg er så vant med å se henne her, også så jeg henne ikke :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja har savnet deg her, blir litt forvirret med mange anonyme men tenkte jeg kunne forsvinne litt som anonym. Men folk kjente jo meg igjen. 

Dere har kanskje lagt merke til at jeg har vært mindre pålogget her i det siste. Har vært mye av. Men en sjelden gang i blant så var jeg anonym. Fant ut at jeg burde anonymisere meg litt mer på nettet for mitt eget beste :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja har vært her endel år jeg også, umulig å slutte jo. Og det er jo flotte folk her inne også. 

Håper du unnskylder meg for etterlysningen. Ikke meningen. Forstår at du liker å være anonym iblant også. Det gjør jeg og. Jeg har begynt med det samme :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, Mina1 skrev:

Håper du unnskylder meg for etterlysningen. Ikke meningen. Forstår at du liker å være anonym iblant også. Det gjør jeg og. Jeg har begynt med det samme :) 

Går greit det altså :) Virker som folk kjenner meg igjen selv om jeg skriver som anonym, de har lang erfaringer her inne. Men jeg har dårlig hukommelse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mina1 skrev:

Men en sjelden gang i blant så var jeg anonym.

Tro bare ikke at ingen kjenner deg igjen. Men det er selvsagt helt greit at du skriver anonymt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
2 minutter siden, laban skrev:

Tro bare ikke at ingen kjenner deg igjen. Men det er selvsagt helt greit at du skriver anonymt.

Hehe Ja sant det :) Men det er lettere at  dere som er brukere her kjenner meg igjen ,men eventuellt nye brukere eller andre som titter innom får ikke noe særlig å søke på for å si det sånn.  Men forstår godt at dere faste brukere kan kjenne meg igjen for jeg er jo meg... og er ikke en grå kjedelig mus.. Jeg laget jo alltid litt liv på forumer ;) 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...