Gå til innhold

Privat psykiater i Oslo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det noen som har en privatpraktiserende psykiater i Oslo området å anbefale? 

Anonymkode: c470a...260

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som har en privatpraktiserende psykiater i Oslo området å anbefale? 

Anonymkode: c470a...260

Thor Kvakkestad.

Anonymkode: 1aafb...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sharam Shaygani ved Lillestrømklinikken. Ikke i Oslo, da men rett utenfor.

Anonymkode: 8a97d...40c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lider i hovedsak av gjentakende depressive episoder,  angst og unnvikende personlighetsforstyreelse. Jeg ønsker en gjennomgang av medisiner, evn endring av de. Har en fastlege som har null peiling på akkurat det feltet. DPS tar meg ikke inn igjen, da jeg har gått der i lang tid. 

Jeg føler at de på DPS ikke har vært tøffe nok når det gjelder utprøving av medisiner. Kan ikke ta Lamictal, får utslett. Legen på DPS ville ikke sette meg på Litium for da ble det så mye styr med blodprøver og oppfølging. 

Jeg vet at medisiner alene gjør meg frisk, men jeg mener selv at det bør finnes noe bedre alternativ enn det jeg går på nå, som er: Wellbutrin retard 300 mg, quetiapin depot 300 mg og Imovane 7,5 mg

Kanskje noen har noen gode råd å komme med? 

 

Anonymkode: c470a...260

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Håpeful

Støtter meg til han kupton over her, Psykia er flinke. Blir sint når jeg hører at legen nekter å sette deg på Litium «fordi det blir så mye styr med blodprøver», hvis sykdomsbyrden er veldig stor. Skjønner ikke at slike får praktisere som lege i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 9.4.2018 den 18.23, AnonymBruker skrev:

Er det noen som har en privatpraktiserende psykiater i Oslo området å anbefale? 

Anonymkode: c470a...260

Hvilken evt. diagnose ønsker du hjelp til?

Anonymkode: cfccb...ea6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken evt. diagnose ønsker du hjelp til?

Anonymkode: cfccb...ea6

Du bør lese tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, kupton skrev:

Du bør lese tråden.

Ja, beklager. Jeg gjorde det i sted men av en eller annen grunn så kom kun første og andre innlegg opp, jeg så ikke noe mer enn det så det var derfor jeg spurte :-) 

Anonymkode: cfccb...ea6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar

Det er en helt merkelig argumentasjon for å holde seg fra prøving av et medikament at det medfører blodprøver og styr. Da må det i alle fall foreligge veldig klare indikasjoner for at det er noe man ikke vil klare å følge opp.

Da jeg brukte litium, måtte jeg måle serumkonsentrasjon og andre verdier som kan påvirkes av litium. Som nyrefunksjon og stoffskiftehormoner. Det er veldig fort gjort, skal gjøres hver 3. måned og kan ordnes hos fastlegen.

Men Kvakkestad/psykia er veldig kompetente på slikt, og selv om det koster en liten formue vet jeg om folk som synes det var verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 4/10/2018 den 12.33, AnonymBruker skrev:

Lider i hovedsak av gjentakende depressive episoder,  angst og unnvikende personlighetsforstyreelse. Jeg ønsker en gjennomgang av medisiner, evn endring av de. Har en fastlege som har null peiling på akkurat det feltet. DPS tar meg ikke inn igjen, da jeg har gått der i lang tid. 

Jeg føler at de på DPS ikke har vært tøffe nok når det gjelder utprøving av medisiner. Kan ikke ta Lamictal, får utslett. Legen på DPS ville ikke sette meg på Litium for da ble det så mye styr med blodprøver og oppfølging. 

Høres ut som et udugelig DPS.

Anonymkode: 8a9a2...22b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...