Gå til innhold

Forslag til medikament


Stikkelsbæret

Anbefalte innlegg

Stikkelsbæret

Hei! Jeg har slitt med bulimi/overspising og depresjoner siden jeg var 16. Er rukket å bli 32år, og har ikke funnet noen behandling som fungerer for meg. Har i perioder gått til ulike behandlere og ssmtsleterspeuter, men det har liten/ingen effekt. Har heller ikke funnet noe medikament som passer meg. Jeg har prøv: cipralex, effexor, fontex, wellbutrin, tolvon....De siste årene har jeg også utviklet angst.

Psykisk sykdom har ødelagt mye for meg i forhold til vennskap, kjærester og utdanning. Men jeg har klart å fullføre utdanning og er i jobb, for tiden sykemeldt på grunn av depresjon/angst.

Er det noen med lignende bakgrunn som meg, som har funnet et medikament som har god effekt? Jeg har så lyst på et liv med et minimum av disse plagene. Er redd for å få opp i vekt, og ønsker ikke å ta noe som har det som bivirkning!

Takk for at leser, og er veldig glad for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
7 timer siden, Stikkelsbæret skrev:

Hei! Jeg har slitt med bulimi/overspising og depresjoner siden jeg var 16. Er rukket å bli 32år, og har ikke funnet noen behandling som fungerer for meg. Har i perioder gått til ulike behandlere og ssmtsleterspeuter, men det har liten/ingen effekt. Har heller ikke funnet noe medikament som passer meg. Jeg har prøv: cipralex, effexor, fontex, wellbutrin, tolvon....De siste årene har jeg også utviklet angst.

Psykisk sykdom har ødelagt mye for meg i forhold til vennskap, kjærester og utdanning. Men jeg har klart å fullføre utdanning og er i jobb, for tiden sykemeldt på grunn av depresjon/angst.

Er det noen med lignende bakgrunn som meg, som har funnet et medikament som har god effekt? Jeg har så lyst på et liv med et minimum av disse plagene. Er redd for å få opp i vekt, og ønsker ikke å ta noe som har det som bivirkning!

Takk for at leser, og er veldig glad for svar :)

Jeg vet ikke dessverre men kanskje en mulighet kan være å høre med Villa Sult i Oslo?

Anonymkode: 9c099...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Håpeful

Lamictal. En slik reaksjon på antidepressive medisiner bør fatte mistanke om bipolar lidelse, bulimi/overspising er enda et tegn på det. Dette må utredes skikkelig av en kompetent psykiater som også kan å medisinere. Samtaleterapeuter/behandlere har null effekt på biologiske lidelser. Høres ganske åpenbart ut spør du meg. 

Endret av Håpeful
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...