Gå til innhold

Erfaringer med Tolvon?


erik123

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaringer med Tolvon? Jeg tok 20 mg i går og er helt slått ut dagen etter. Utrolig trøtt og litt svimmel. 

Tok jeg for stor dose? hjelper det mest mot søvn eller depresjon? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 time siden, erik123 skrev:

Er det noen som har erfaringer med Tolvon? Jeg tok 20 mg i går og er helt slått ut dagen etter. Utrolig trøtt og litt svimmel. 

Tok jeg for stor dose? hjelper det mest mot søvn eller depresjon? 

Det er normalt å reagerer slik. Det går seg (normalt) til etter noen dager.

Den dosen hjelper mest mot søvn vil jeg tro.

Anonymkode: eae86...932

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er normalt å reagerer slik. Det går seg (normalt) til etter noen dager.

Den dosen hjelper mest mot søvn vil jeg tro.

Anonymkode: eae86...932

Er det riktig at man går opp i vekt ved bruk av Tolvon? Håper du sier nei på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 minutter siden, erik123 skrev:

Er det riktig at man går opp i vekt ved bruk av Tolvon? Håper du sier nei på det. 

Mange gjør dessverre det. men det vet en ikke før en prøver det ut. 

Anonymkode: 9d33d...c4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, erik123 skrev:

Er det riktig at man går opp i vekt ved bruk av Tolvon? Håper du sier nei på det. 

Det er dessverre vanlig.

Anonymkode: eae86...932

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal prøve en stund, men går jeg opp i vekt er det slutt. Men jeg får sove av de. Man legger ikke på seg av selve tabletten? Man får vel økt matlyst. Er litt svimmel i dag og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar

Man vil merke om man får økt matlyst, som sannsynligvis forsvinner om man slutter å ta det. Hangover kan gå seg til, men det går og an å redusere dosen. Mener psykiateren her (som ikke offisielt er her mer) sa man kunne begynne på 10mg.

Jeg har selv tatt det, var vel 20 jeg endte på. Fikk ikke noe særlig bivirkninger selv heldigvis. Sov på de, så da var jo målet nådd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann tar en hel tablett hver kveld å merker ikke noe dagen etter men har brukt d en stund.

Om jeg virkelig har hatt trøbbel med å sovne tar jeg en 1/4 tablett å er slått ut dagen etter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...