Gå til innhold

Negative tester


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Hadde samleie for 8-9 uker siden. Har hatt 2 menstruasjoner etter det. 6-7dagers vanlig mens. Men den andre menstruasjoner kom etter ca 20 dager. Har tatt 3 negative tester fra apotek, og en negativ urinprøve hos lege. Siste ble tatt for en uke siden. Er oppblåst og har til tider vondt i magen og stikninger i livmora. Kan jeg være gravid tross alt? 

Anonymkode: 1e153...a95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skolejente21
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Hadde samleie for 8-9 uker siden. Har hatt 2 menstruasjoner etter det. 6-7dagers vanlig mens. Men den andre menstruasjoner kom etter ca 20 dager. Har tatt 3 negative tester fra apotek, og en negativ urinprøve hos lege. Siste ble tatt for en uke siden. Er oppblåst og har til tider vondt i magen og stikninger i livmora. Kan jeg være gravid tross alt? 

Anonymkode: 1e153...a95

Kan aldri tenke meg at det er samleie som var for 8-9 uker siden som har gjort deg gravid. Testene hadde slått ut for lenge siden :) Men skal aldri si aldri, har jo de som aldri får positiv test :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravid eller??

Jeg har ikke hatt sex siden da. Så jeg vet eksakt dato. Da jeg var gravid med ungen jeg har, så slo testene ut med engang. Men jeg har en så merkelig følelse. Klarer ikke slå meg til ro med disse testene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Du har hatt to menstruasjoner etter at du hadde samleie og graviditetstester er negative. Du kan dermed være 100% sikker på at du ikke er gravid. (Stikking i livmor er ikke et tegn på graviditet).

Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...