Gå til innhold

Og jeg er skikkelig sjuk i huet!


Gjest anbr42

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På hvilken måte er du syk i hodet?

Anonymkode: 3f19a...463

Jeg bare er det, og jeg greier ikke å bli frisk. Har etter sigende BAL og er for tida veldig ustabil. For tre uker siden var jeg innlagt 2 uker pga depresjon. Nå er jeg blitt irritert på nesten alt og alle, nærmest sint! Og jeg synes mange bare er idioter! Blir irritert over hva folk sier og hvordan de sier det. Noen snakker så seint og går rundt grøten for å få fram et poeng, i stedet for kjapp og tydelig tale. Blir så utolmodig av det at jeg får hetebølger. Klarer knapt å stå rolig og høre dem snakke. Får urolige ilinger nedover ryggen, og hele kroppen blir urolig. Vil bare vekk fra folk og være i fred. Men jeg er også veldig sint på meg selv fordi jeg føler på den måten, for det er egentlig helt ulikt meg å tenke slik om andre. 

Greier ikke å ta medisinen min ordentlig heller, fordi jeg er forbanna over at jeg må ta dem. Vil ikke være sjuk, og egentlig tror jeg ikke at jeg er det heller. 

Hadde vært best om det fantes en one-way-ticket out of here...

Så, er jeg sjuk eller frisk? Jeg aner ikke selv. Er så ambivalent. Ikke bare til syk/frisk, men også ellers. 

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

På hvilken måte er du syk i hodet?

Anonymkode: 3f19a...463

Og hvorfor spør du om det, når du ikke gidder å respondere på svaret mitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar

Ikke for å moralisere, men hvis du vil unngå å være sjuk - så er nøkkelen til det å ta medisiner som foreskrevet. Har man høyt blodtrykk og slutter å ta medisiner som holder det i sjakk, vil det bli høyt igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...