Gå til innhold

Spiral føles feil


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, har hatt mange små blødninger i mange uker i strekk siden jeg satt den inn og det er 2 måneder siden og føler det blir litt verre fordi jeg har mye smerter kjenner noen ganger ikke trådene i det helle tatt tenker noen ganger det har noe med sex fordi da forsvinner de helt og går ned litt etter noen dager. 

Det jeg tenker er rart er at jeg kjenner noe hardt rund greie- sånn trådene kjennes bare hardere og rund (om jeg forklarer meg bra) 

 

vet ikke om det er selve spiralen eller ikke, men tråden ligger mest på venstre siden og jeg kjenner ikke den like godt sånn før:( vet ikke om den begynner å falle ned eller at den ligger skeivt. 

 

Håper jeg forklarte meg bra. 

Anonymkode: 864f2...2b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Spiralen har en 'stamme' av plast som er noen millimeter tykk som skal ligge inne i livmoren. Det er hektet -vanligvis- to tynne plasttråder til stammen, og de henger ut gjennom livmorhalsen og kan kjennes fra skjeden. Hvis du kjenner stammen, så er det tegn på at spiralen er på vei ut. Da bør du få det undersøkt ganske raskt, for ved feil plassering mister spiralen sin effekt som prevensjon.

Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...