Gå til innhold

Ville du vært venn med en fordi han er syk?


Worrisome Plenty

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
18 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Blæh skulle være anonym, men da kan det være.

Jeg blir ikke automatisk venn med noen fordi de er snekker, brannmann, frisk, syk, kristen, ateist, osv osv. Jeg blir venn med folk fordi deres personlighet og innhold fenger meg. 

Anonymkode: 36786...2af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Fordi han er syk ? Svar: NEI ! 

På tross av at han er syk ? Svar : Ja, det kan selvsagt skje :)

Jeg velger venner ut fra kjemi. Hvis jeg trives sammen med noen, så bryr jeg meg ikke det minste om feil og mangler. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

JEg slettet posten da den var for spesiell for å være under nick. Men det det dreier seg om, skal man være venn med en man ikke lengre har vennskapelige følelser for ,som man har kommet til å mislike? Men ikke avslutte vennskapet da denne personen ble syk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

JEg slettet posten da den var for spesiell for å være under nick. Men det det dreier seg om, skal man være venn med en man ikke lengre har vennskapelige følelser for ,som man har kommet til å mislike? Men ikke avslutte vennskapet da denne personen ble syk..

Ingen setter pris på pity-venner, venner som blir der kun fordi "det ser bra ut" eller for " å trøste". Selv ikke syke. Vær real, vær ekte, eller la vær.

Anonymkode: 36786...2af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jo om det er en av de nærmeste. Men man kan bare gjøre så godt man kan utfra sin egen kunnskap og erfaring. Kanskje vil man også lære noe verdifullt som gjør at man ser både politikk og mange andre av livets tildragelser i et annet lys.

Jo jeg har hatt relasjoner til flere i mitt liv som har hatt store helsemessige utfordringer. Et menneske er så mye mer enn sin lidelse i mine øyne. En annen sak er at mange av oss vet det krever modenhet å inngå forpliktende relasjoner til folk og det holder mange av oss tilbake om personene er syke eller friske. Syk eller frisk er i grunnen saken underordnet er min erfaring. Men modenhet vokser ikke på trær. Liker folk deg så hvil trygt i at det har med deg å gjøre mener jeg.😊

Anonymkode: bf7a8...982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.4.2018 den 22.14, AnonymBruker skrev:

Jeg blir ikke automatisk venn med noen fordi de er snekker, brannmann, frisk, syk, kristen, ateist, osv osv. Jeg blir venn med folk fordi deres personlighet og innhold fenger meg. 

Anonymkode: 36786...2af

Samme her. Venner er noen man liker personligheten til. Det andre spiller ingen eller liten rolle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Her dreier det seg da om en jeg likte og til og med var forelsket i for mange år siden. Hun (jeg skrev han i overskriften, slik att jeg ikke skulle bli kjent igjen), hun har jeg gradvis begynt å mislike, det dreier seg om ganske manipulerende ting og frekke spørsmål, feks om jeg kan være medlånstager og slike ting. Samtidig er hun veldig negativ til alle og baksnakker folk og slike ting. Vedkommende er dømt for falsk forklaring om div ting også. Så jeg likte henne veldig godt før, men det er så mye som skurrer. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...