Gå til innhold

Hvor mange avvisninger skulle til for at du ville gitt opp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Generellt folkens: se for deg at du er singel. Dersom du går på nettdate etter nettdate: hvor mange avvisninger måtte til for at du ville gitt opp å finne kjærligheten? 

Anonymkode: 0d6ce...624

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Generellt folkens: se for deg at du er singel. Dersom du går på nettdate etter nettdate: hvor mange avvisninger måtte til for at du ville gitt opp å finne kjærligheten? 

Anonymkode: 0d6ce...624

Jeg hadde droppet nettdating for lenge siden og forsøkt å forstå hvorfor jeg var så besatt etter å finne meg en mann.

Anonymkode: 5fa00...9f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Generellt folkens: se for deg at du er singel. Dersom du går på nettdate etter nettdate: hvor mange avvisninger måtte til for at du ville gitt opp å finne kjærligheten? 

Anonymkode: 0d6ce...624

Dropp nettdating og møt mannfolk i RL.

Anonymkode: 2cb9b...7d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde droppet nettdating for lenge siden og forsøkt å forstå hvorfor jeg var så besatt etter å finne meg en mann.

Anonymkode: 5fa00...9f6

Et ærlig svar. Din mening om det. Hvorfor ha en mann? For min del så er det savn om nærhet, sex, en å finne på ting sammen med. 

Anonymkode: 0d6ce...624

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dropp nettdating og møt mannfolk i RL.

Anonymkode: 2cb9b...7d2

Det klarer jeg ikke. Ingen sjekker meg opp. Og jeg tør ikke å sjekke folk opp. Vet ikke om de er single heller. Sjekke de opp på butikken? på skogstur? . Nei det er ikke meg. Men jeg er enig med deg. Det hadde vært bedre om sjansene bydde seg. Da slipper man kleine avvisninger og dater. 

Anonymkode: 0d6ce...624

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et ærlig svar. Din mening om det. Hvorfor ha en mann? For min del så er det savn om nærhet, sex, en å finne på ting sammen med. 

Anonymkode: 0d6ce...624

Den forstår jeg, men når ingen forhold fester seg, når du blir avvist opp og ned og i mente så er kanskje tiden inne for å ta en innvendig titt på seg selv? Jeg tror jeg ville ønsket og forsøkt å lære noe av situasjonen, ikke bare peise på med nettdating og håpe det beste fordi jeg savnet en partner. 

Anonymkode: 5fa00...9f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den forstår jeg, men når ingen forhold fester seg, når du blir avvist opp og ned og i mente så er kanskje tiden inne for å ta en innvendig titt på seg selv? Jeg tror jeg ville ønsket og forsøkt å lære noe av situasjonen, ikke bare peise på med nettdating og håpe det beste fordi jeg savnet en partner. 

Anonymkode: 5fa00...9f6

Jeg behøvde litt pause for å reflektere og for å se ting i perspektiv igjen. 

Jeg innser at det er ikke verdens undergang å forbli alene. Slippe mer avvisninger. Slippe mer usikkerhet. Men jeg savner det jeg søkte. Men jeg innser at det å gå på søk konstant, bruke mye tid på menn via skriving, bruke mye tid på å møte dem og så ender det i avvisninger etter avvisninger er ganske slitsomt og meningsløs bruk av tid. 

Jeg får høre mye at jeg er en utrolig snill og hyggelig person derimot. Det vet jeg at jeg er. Jeg tror det ikke har med personligheten min å gjøre men andre årsaker. Hører at andre sliter i samme aldersgruppe som meg med det samme. 

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare få menn som vil ha forhold. 

Anonymkode: f045c...8a3

Det er godt mulig. Er noen av dem som jeg har møtt som har status evig singel på Facebook selv om de er svært aktiv om å finne seg noen. Og selv om jeg vet at de har en dame for hånd hele tiden . Kan være at det er en del useriøse ute å går som egentlig søker noe helt annet enn et forhold. 

Anonymkode: 0d6ce...624

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Jeg føler meg ikke pen nok/ vellykket nok til å nettdate. Hele greien gir meg angst. Så jeg lar vær.

 

Mange av de som er på sånne sider virker jo ha sykt høye krav,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
På 15.4.2018 den 0.07, AnonymBruker skrev:

Generellt folkens: se for deg at du er singel. Dersom du går på nettdate etter nettdate: hvor mange avvisninger måtte til for at du ville gitt opp å finne kjærligheten? 

Anonymkode: 0d6ce...624

Du fremstiller det bestandig slik at det bare er du som blir avvist. 

Helt ærlig nå. Avviser du aldri noen du ? 

Er du virkelig interessert i alle menn du treffer ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.4.2018 den 0.07, AnonymBruker skrev:

Generellt folkens: se for deg at du er singel. Dersom du går på nettdate etter nettdate: hvor mange avvisninger måtte til for at du ville gitt opp å finne kjærligheten? 

Anonymkode: 0d6ce...624

Hvis du er den jeg tror du er så har vel du dumpet en haug av dem du datet også? Ikke bare den andre veien?

Jeg vet ikke når jeg hadde gitt opp, den gangen jeg drev og datet hadde jeg vel datet 5-6 stykker på nesten halvannet år da jeg bestemte meg for å ta en pause. Og da dukket Drømmeprinsen opp på en svart hingst. Bokstavelig talt. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
På ‎15‎.‎04‎.‎2018 den 0.19, AnonymBruker skrev:

Det klarer jeg ikke. Ingen sjekker meg opp. Og jeg tør ikke å sjekke folk opp. Vet ikke om de er single heller. Sjekke de opp på butikken? på skogstur? . Nei det er ikke meg. Men jeg er enig med deg. Det hadde vært bedre om sjansene bydde seg. Da slipper man kleine avvisninger og dater. 

Anonymkode: 0d6ce...624

Hvis du ikke en gang vet om en person er single kan du heller ikke vite om dere passer sammen som kjærester. Det må vel være en fordel å bli litt kjent først?

Det høres vanskelig ut å sjekke opp noen på direkten i butikken eller på skogstur, men hvis man blir kjent over tid gjennom en felles hobby/aktivitet/jobb kan det være enklere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
På 17.4.2018 den 20.54, Worrysome plenty skrev:

Jeg føler meg ikke pen nok/ vellykket nok til å nettdate. Hele greien gir meg angst. Så jeg lar vær.

 

Mange av de som er på sånne sider virker jo ha sykt høye krav,

Har det på samme måte. Skal løpe et halvmaraton om kort tid og. Er invitert på date før halvmaratonet men jeg tror ikke at jeg orker det rett før et halvmaraton når jeg sliter med selvtilliten på toppen. Må ta det etter. Det kreves god psyke og fysikk for å løpe halvmaraton. 

 

På 17.4.2018 den 21.34, Nicklusheletida skrev:

Du fremstiller det bestandig slik at det bare er du som blir avvist. 

Helt ærlig nå. Avviser du aldri noen du ? 

Er du virkelig interessert i alle menn du treffer ? 

Jeg føler det sånn. Greit jeg har avvist noen menn selv med å ro meg unna. Men samme hva : jeg føler at jeg ofte har blitt avvist. Det er fakta. Jeg er ikke så kresen. 

Anonymkode: 0d6ce...624

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 18.4.2018 den 8.50, Gargamel skrev:

Hvis du ikke en gang vet om en person er single kan du heller ikke vite om dere passer sammen som kjærester. Det må vel være en fordel å bli litt kjent først?

Det høres vanskelig ut å sjekke opp noen på direkten i butikken eller på skogstur, men hvis man blir kjent over tid gjennom en felles hobby/aktivitet/jobb kan det være enklere.

Jeg tror ikke plassene jeg vandrer på er typisk plassen for å sjekke opp folk. Jeg er sjenert og. Og jeg ville føle meg flau om jeg skulle bare gå bort til en kjekk ukjent fyr på treningssentret eller på vei til jobb , eller på butikken eller på fjelltur / løpetur... Det er kun de plasser som jeg vandrer på og er dette fine steder å sjekke folk opp på liksom? Hehe. Nei. Er invitert på date av flere fra tinder men nå skal jeg løpe halvmaraton og orker ikke å date før det for det tar så psykisk på. Halv maraton krever bra psyke og fysikk for å klare å gjennomføre. Det vet nok alle som har løpt lengre distanser at det gjør... 

Anonymkode: 0d6ce...624

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 17.4.2018 den 21.55, Lillemus skrev:

Hvis du er den jeg tror du er så har vel du dumpet en haug av dem du datet også? Ikke bare den andre veien?

Jeg vet ikke når jeg hadde gitt opp, den gangen jeg drev og datet hadde jeg vel datet 5-6 stykker på nesten halvannet år da jeg bestemte meg for å ta en pause. Og da dukket Drømmeprinsen opp på en svart hingst. Bokstavelig talt. :wub:

Har vel vært 6 personer som jeg selv har valgt å ikke ville treffe igjen. Men føles som om jeg har blitt avvist 1000 ganger selv. Men det er kanskje ikke så ille.  Var kun to av de 6 personene som var helt uaktuell. Resten var faktisk ganske BRA personligheter.  Har faktisk lyst å gi opp. Men uansett om man blir dumpet hele tiden eller hva. Det gjelder å ikke bry seg. Og gjøre hva en føler for. 

Anonymkode: 0d6ce...624

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har vel vært 6 personer som jeg selv har valgt å ikke ville treffe igjen. Men føles som om jeg har blitt avvist 1000 ganger selv. Men det er kanskje ikke så ille.  Var kun to av de 6 personene som var helt uaktuell. Resten var faktisk ganske BRA personligheter.  

Hvorfor dumpet du dem da? Mulig du er for kresen selv, eller tiltrekkes av sprø mannfolk.

Anonymkode: 2cb9b...7d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎15‎.‎04‎.‎2018 den 7.45, AnonymBruker skrev:

Men jeg innser at det å gå på søk konstant, bruke mye tid på menn via skriving, bruke mye tid på å møte dem og så ender det i avvisninger etter avvisninger er ganske slitsomt og meningsløs bruk av tid. 

Nå håper jeg du ikke du tar dette ille opp, jeg mener ikke noe vondt med det: Det virker som om du bruker masse tid og energi på å reflektere over deg selv, dine egne tanker, ditt eget selvbilde, ditt utseende og hvordan andre vurderer det, hva folk har sagt til deg i fortiden, hvilke følelser du hadde i alle mulige situasjoner, hva som skal skje i framtiden og så videre i det uendelige - blandet opp med "korrekte" klisjé-aktige utsagn om hvor viktig det er å trives som singel, akseptere seg selv, se framover og tenke positivt.  Det må være veldig slitsomt og koste mye krefter å holde på sånn nesten konstant?

Hvis jeg var deg, ville jeg forsøkt å fylle tiden med noe som gjorde meg for opptatt til å stresse med tanker om meg selv så ofte. Jeg vet ikke hva du vil oppnå med alle disse trådene - ja, det er normalt både å ha gjort dumme feil i livet og blitt dårlig behandlet.  Minnene om disse tingene tror jeg dukker opp innimellom for alle, men med tiden - og med alt annet som hverdagen inneholder - blir det ikke noe mer enn en litt sår tanke som flyr forbi (nå snakker jeg ikke om overgrep og sånt, altså). 

Du er ikke helt fornøyd med verken økonomien eller jobben, det går det an å gjøre noe med nå som du ikke har barn som trenger deg på samme måte som før.  Hva med å finne et kurs / nettstudium du kan drive med når du ikke er på jobb, slik at du får det litt mer travelt når du har fri?  Det er mye å velge mellom, og du kan starte med noe relativt enkelt og kort, slik at du kommer inn i en rutine med å bruke fritiden til lesing og oppgaver.  Jeg foreslår at du gjør det på nett siden du har uregelmessige jobbvakter på både dag- og kveldstid, selv om jeg tror du ville ha godt av å være mindre hjemme ved skjermene også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke plassene jeg vandrer på er typisk plassen for å sjekke opp folk. Jeg er sjenert og. Og jeg ville føle meg flau om jeg skulle bare gå bort til en kjekk ukjent fyr på treningssentret eller på vei til jobb , eller på butikken eller på fjelltur / løpetur... Det er kun de plasser som jeg vandrer på og er dette fine steder å sjekke folk opp på liksom? Hehe. Nei. Er invitert på date av flere fra tinder men nå skal jeg løpe halvmaraton og orker ikke å date før det for det tar så psykisk på. Halv maraton krever bra psyke og fysikk for å klare å gjennomføre. Det vet nok alle som har løpt lengre distanser at det gjør... 

Anonymkode: 0d6ce...624

Jeg er sikkert en av de i Norge som vet minst om sjekking, men jeg vil tro det går litt av seg selv hvis to vil ha hverandre. Hvis små hint blir gjengjeldt så eskalerer det fort.

Du ikke være veldig pågående eller en mester i å sjekke opp folk. En single mann som er interessert vil nok fort ta hintet. Si du har stive skuldre og be om en massasje hvis det er noen du kjenner. Be om hjelp til et eller annet på treningssenteret og ta det veldig gradvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor dumpet du dem da? Mulig du er for kresen selv, eller tiltrekkes av sprø mannfolk.

Anonymkode: 2cb9b...7d2

Jeg likte dem men jeg følte ikke noe sexuell dragning i det hele tatt. Men jeg følte at ellers var dette menn som var snille. De som har dumpet meg har ikke vært de personligheter som jeg liker. De har jeg kun hatt litt tiltrekning til fysisk. Ikke lett. Vurderer nesten å satse på en av de jeg dumpet. For alt kan jo forandre seg. De hadde ihvertfall personligheten med seg. 

Anonymkode: 0d6ce...624

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...