Gå til innhold

Hvor mange avvisninger skulle til for at du ville gitt opp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
51 minutter siden, laban skrev:

Nå håper jeg du ikke du tar dette ille opp, jeg mener ikke noe vondt med det: Det virker som om du bruker masse tid og energi på å reflektere over deg selv, dine egne tanker, ditt eget selvbilde, ditt utseende og hvordan andre vurderer det, hva folk har sagt til deg i fortiden, hvilke følelser du hadde i alle mulige situasjoner, hva som skal skje i framtiden og så videre i det uendelige - blandet opp med "korrekte" klisjé-aktige utsagn om hvor viktig det er å trives som singel, akseptere seg selv, se framover og tenke positivt.  Det må være veldig slitsomt og koste mye krefter å holde på sånn nesten konstant?

Hvis jeg var deg, ville jeg forsøkt å fylle tiden med noe som gjorde meg for opptatt til å stresse med tanker om meg selv så ofte. Jeg vet ikke hva du vil oppnå med alle disse trådene - ja, det er normalt både å ha gjort dumme feil i livet og blitt dårlig behandlet.  Minnene om disse tingene tror jeg dukker opp innimellom for alle, men med tiden - og med alt annet som hverdagen inneholder - blir det ikke noe mer enn en litt sår tanke som flyr forbi (nå snakker jeg ikke om overgrep og sånt, altså). 

Du er ikke helt fornøyd med verken økonomien eller jobben, det går det an å gjøre noe med nå som du ikke har barn som trenger deg på samme måte som før.  Hva med å finne et kurs / nettstudium du kan drive med når du ikke er på jobb, slik at du får det litt mer travelt når du har fri?  Det er mye å velge mellom, og du kan starte med noe relativt enkelt og kort, slik at du kommer inn i en rutine med å bruke fritiden til lesing og oppgaver.  Jeg foreslår at du gjør det på nett siden du har uregelmessige jobbvakter på både dag- og kveldstid, selv om jeg tror du ville ha godt av å være mindre hjemme ved skjermene også. 

Jeg er for tiden fornøyd med jobb og økonomi.

Anonymkode: 0d6ce...624

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg eier ikke den beste tro pga det.

Hva mener du med det?  Tro på framtiden?

Jeg tror uansett at du kunne hatt glede av å finne noe annet å fylle tiden med.  Noe konkret som ikke er vendt innover eller bakover - og mer "egenstyrt" og kontrollerbart enn sjekking. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg likte dem men jeg følte ikke noe sexuell dragning i det hele tatt. Men jeg følte at ellers var dette menn som var snille. De som har dumpet meg har ikke vært de personligheter som jeg liker. De har jeg kun hatt litt tiltrekning til fysisk. Ikke lett. Vurderer nesten å satse på en av de jeg dumpet. For alt kan jo forandre seg. De hadde ihvertfall personligheten med seg. 

Anonymkode: 0d6ce...624

Men traff du dem flere ganger da? Den første gangen jeg traff Ruslebiffen var det ikke noen tiltrekning fra min side egentlig. Jeg skal love deg at det tok seg heftig opp ganske fort... *rødmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Lillemus skrev:

Men traff du dem flere ganger da? Den første gangen jeg traff Ruslebiffen var det ikke noen tiltrekning fra min side egentlig. Jeg skal love deg at det tok seg heftig opp ganske fort... *rødmer*

Ruslebiffen????? :huh:

Hva er det for et kallenavn???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke plassene jeg vandrer på er typisk plassen for å sjekke opp folk. Jeg er sjenert og. Og jeg ville føle meg flau om jeg skulle bare gå bort til en kjekk ukjent fyr på treningssentret eller på vei til jobb , eller på butikken eller på fjelltur / løpetur... Det er kun de plasser som jeg vandrer på og er dette fine steder å sjekke folk opp på liksom? Hehe.

Å prate med folk er ikke nødvendigvis sjekking, men det kan jo kanskje føre til det. Når jeg f.eks. er på skitur alene prater jeg gjerne med andre som går alene, både kvinner eller menn.  Slik er det antakelig også på andre arenaer. Hadde jeg vært singel hadde jeg nok sett to gange på menn som henvendte seg, uten at jeg nødvendigvis mistenker dem for "sjekking" i utgangspunktet. Uante muligheter ;) 

 

Med andre ord - jeg tror du må fri deg fra tankene om at du skal sjekke opp noen eller bli sjekket opp - vær heller mer åpen for å snakke med folk. Det har du utbytte av uansett, og hvem vet hva det kanskje kan føre til ;). 

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg likte dem men jeg følte ikke noe sexuell dragning i det hele tatt. 

Du får gi det litt tid da. Jeg syntes det er rart du klager på at menn dumper deg når du selv dumper menn så raskt.

Anonymkode: 2cb9b...7d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Xtra skrev:

Med andre ord - jeg tror du må fri deg fra tankene om at du skal sjekke opp noen eller bli sjekket opp - vær heller mer åpen for å snakke med folk. Det har du utbytte av uansett, og hvem vet hva det kanskje kan føre til ;). 

Det tenker jeg også. Du kan få nye venner, eller nye bekjente, du kan lære mer om noe som interesserer deg, og du kan kanskje bli forelsket - etter hvert. Jeg prater med mange menn i løpet av en uke - på jobb, gjennom fritidsinteresser, på butikken og av og til på tur i skogen - men jeg ser jo ikke på det som sjekking i det hele tatt. Men nå har jo ikke jeg sjekkebrillene på da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
4 timer siden, Lillemus skrev:

Men traff du dem flere ganger da? Den første gangen jeg traff Ruslebiffen var det ikke noen tiltrekning fra min side egentlig. Jeg skal love deg at det tok seg heftig opp ganske fort... *rødmer*

Det kunne aldri falle meg inn å kalle kjæresten min for ruslebiffen :D

Du fremstiller han på en lite flatterende måte .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Det kunne aldri falle meg inn å kalle kjæresten min for ruslebiffen :D

Du fremstiller han på en lite flatterende måte .

Han har mange kjælenavn, jeg bruker ikke Ruslebiffen da - bare en veldig sjelden gang for moro skyld. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 time siden, Lillemus skrev:

Han har mange kjælenavn, jeg bruker ikke Ruslebiffen da - bare en veldig sjelden gang for moro skyld. :) 

Det var godt det da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Lillemus skrev:

Han har mange kjælenavn, jeg bruker ikke Ruslebiffen da - bare en veldig sjelden gang for moro skyld. :) 

Uff, jeg synes det var et fælt kallenavn :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
20 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Det kunne aldri falle meg inn å kalle kjæresten min for ruslebiffen :D

Du fremstiller han på en lite flatterende måte .

Jevnt over synes jeg heller @Lillemus skryter mye av mannen sin.

Dessuten: Hvis hun elsker biff, er det kanskje naturlig å kalle kjæresten for ruslebiff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, Lillemus skrev:

Han har mange kjælenavn, jeg bruker ikke Ruslebiffen da - bare en veldig sjelden gang for moro skyld. :) 

Synes det var søtt å kalle en mann for Ruslebiffen 😂👍😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Gargamel skrev:

Jevnt over synes jeg heller @Lillemus skryter mye av mannen sin.

Dessuten: Hvis hun elsker biff, er det kanskje naturlig å kalle kjæresten for ruslebiff?

Hehe helt enig. Lillemus virker veldig glad i mannen sin. :). Jeg er mulig flink å velge menn via datingsider for alle var omtrent slik jeg trodde. Og de som jeg avviste var gode snille menn men jeg er ufattelig flink til å løpe unna om en mann er interessert. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
2 timer siden, Gargamel skrev:

Jevnt over synes jeg heller @Lillemus skryter mye av mannen sin.

Dessuten: Hvis hun elsker biff, er det kanskje naturlig å kalle kjæresten for ruslebiff?

Det gjør hun og jeg vet veldig godt at Lillemus er glad i kjæresten sin :)

Men ruslebiffen brukes spøkefullt om en liten, tykkfallen person. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Nicklusheletida skrev:
3 timer siden, påskelilje skrev:

Uff, jeg synes det var et fælt kallenavn :wacko:

 

3 timer siden, Gargamel skrev:

Jevnt over synes jeg heller @Lillemus skryter mye av mannen sin.

Dessuten: Hvis hun elsker biff, er det kanskje naturlig å kalle kjæresten for ruslebiff?

 

2 timer siden, Mina1 skrev:

Synes det var søtt å kalle en mann for Ruslebiffen 😂👍😊

 

2 timer siden, Mina1 skrev:

Hehe helt enig. Lillemus virker veldig glad i mannen sin. :). Jeg er mulig flink å velge menn via datingsider for alle var omtrent slik jeg trodde. Og de som jeg avviste var gode snille menn men jeg er ufattelig flink til å løpe unna om en mann er interessert. 

 

13 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Det gjør hun og jeg vet veldig godt at Lillemus er glad i kjæresten sin :)

Men ruslebiffen brukes spøkefullt om en liten, tykkfallen person. 

 

:D Det var da voldsomt til engasjement Ruslebiffen vakte! :D Han er ikke spesielt liten og tykkfallen, men gjennomsnittlig høy til mann å være tror jeg (180 cm). Jeg elsker ham høyere enn himmelen, for meg er han verdens beste rett og slett. :wub: Jeg har masse andre kjælenavn på ham også altså, noen av dem er så sukkersøte og teite at selv en fjortis ville rødmet om hun fikk høre dem. :lol: Jeg bruker jo ikke disse kjælenavnene i offentlighet, det er bare oss to imellom, der går grensen. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
31 minutter siden, Lillemus skrev:

:D Det var da voldsomt til engasjement Ruslebiffen vakte! :D Han er ikke spesielt liten og tykkfallen, men gjennomsnittlig høy til mann å være tror jeg (180 cm). Jeg elsker ham høyere enn himmelen, for meg er han verdens beste rett og slett. :wub: Jeg har masse andre kjælenavn på ham også altså, noen av dem er så sukkersøte og teite at selv en fjortis ville rødmet om hun fikk høre dem. :lol: Jeg bruker jo ikke disse kjælenavnene i offentlighet, det er bare oss to imellom, der går grensen. ;) 

Vet at du elsker han høyere enn himmelen. Jeg måtte google ruslebiffen og da fant jeg gammel tråd fra 2005 der du nevner noen av de sukkersøte navnene:D

Jeg er nok litt kjedelig og fantasiløs, for jeg bruker ingen kallenavn. Når jeg skal skrive en melding til han blir det gjerne bare : Hei elskling eller Hei sexy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
AnonymBruker

Ønsker du barn skaff deg det på egen hånd. Annet kan komme naturlig etterhvert.

Vi er alle ofre for politikerene sine skalting og vraking og politikk er blitt de rikes lekegrind.

Anonymkode: 769a8...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...