Gå til innhold

Føler meg ensom i dag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har aldri følt den følelsen så intenst som i det siste, men i dag har jeg en sånn dag: føler meg ganske så ensom. Jeg har livsgnist, og er ikke sucidal, men tanken på hva som er positivt og negativt i livet tar meg veldig. Føler at jeg ikke passer inn noen steder liksom Men samtidig så føler jeg at jeg fungerer sosialt på jobben, sammen med mine familie og sånnt, men ellers føler jeg meg så alene. Føler meg også misslykket fordi jeg er singel. 

Noen andre som kjenner seg ensom? 

Fint vært ute.. hører noen naboer ha full musikk på i hele dag.. hører en gjeng med mennesker sitte på terassen å prate...mens jeg sitter helt alene og føler meg anderledes. Ja kunne de bare slått av musikken , og sluttet å prate så høyt... da hadde jeg ikke følt meg så alene, men jeg følte meg mer alene av at de har full musikk, og full action. 

 

Anonymkode: f9b59...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Altså disse naboene mine har bråkt i hele helgen. Så jeg er nok litt preget av det for jeg får ikke helgefred heller... ;) .De har hatt høy musikk og bråkt ute foran meg.. en hel gjeng : 8-10 stykker fra fredag til søndag.. De er ute i finværet hele tiden. Mulig ensomhetsfølelsen forsterkes av å høre på de... 

Anonymkode: f9b59...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså disse naboene mine har bråkt i hele helgen. Så jeg er nok litt preget av det for jeg får ikke helgefred heller... ;) .De har hatt høy musikk og bråkt ute foran meg.. en hel gjeng : 8-10 stykker fra fredag til søndag.. De er ute i finværet hele tiden. Mulig ensomhetsfølelsen forsterkes av å høre på de... 

Anonymkode: f9b59...dd2

Ja det vil jeg tro spiller inn at det er mange folk som er utenfor, følte meg veldig elendig før når de hadde dugnad her. Jeg gjemte meg inne, hadde ikke sjans å være med. Men følte meg ikke ensom for jeg ville være i fred, bare annerledes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja det vil jeg tro spiller inn at det er mange folk som er utenfor, følte meg veldig elendig før når de hadde dugnad her. Jeg gjemte meg inne, hadde ikke sjans å være med. Men følte meg ikke ensom for jeg ville være i fred, bare annerledes. 

Ja, det får meg til å bare føle meg enda verre. De spiller høy utenlandsk musikk som er meget spesiell på full styrke. Og så sitter de å prater høyt ute. Dette har de gjort helt fra tidlig morgen til langt ut på natten helt siden fredag..... Føler meg bare enda mer ensom av det. .... 

Anonymkode: f9b59...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det vil jeg tro spiller inn at det er mange folk som er utenfor, følte meg veldig elendig før når de hadde dugnad her. Jeg gjemte meg inne, hadde ikke sjans å være med. Men følte meg ikke ensom for jeg ville være i fred, bare annerledes. 

Skal ha en tøff arbeidsuke i uken som kommer og alt jeg hører på fritiden er noe forferdelig musikk. Er varmt inne så jeg må lufte... og har bare vinduer rett mot terassen deres... irriterende ;) hehe

Anonymkode: f9b59...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal ha en tøff arbeidsuke i uken som kommer og alt jeg hører på fritiden er noe forferdelig musikk. Er varmt inne så jeg må lufte... og har bare vinduer rett mot terassen deres... irriterende ;) hehe

Anonymkode: f9b59...dd2

Musikk og skrål er slitsomt å høre på i lengden,forstår deg godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Musikk og skrål er slitsomt å høre på i lengden,forstår deg godt. 

Det er ufattelig slitsomt. De er stille hele vinteren... men når været blir fint så prater de kjempehøyt utenfor på terassen rett foran stuevinduene mine, og har dunkende utenlandsk musikk på. De er utenlandske. Hører bare noe utrolig leven og bråk ,for jeg forstår heldigvis ikke språket heller for jeg ville ikke hørt alt de sa.. Men utrolig slitsomt...holdt på helt fra godværet kom... I går holdt de på til jeg lå meg klokken 2 på natten... og helt fra klokken 7-8 om morningen. ... Håper de stopper fort ,,men ser ut til at de kommer til å fotsette... Savnet etter en kjæreste blir bare ytterligere forsterket når de holder på sånn! ;) . ikke greit hehe. Er et eller annet som de fremkaller i meg ;) 

Anonymkode: f9b59...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Musikk og skrål er slitsomt å høre på i lengden,forstår deg godt. 

Nå var det nok!. NÅ lukket jeg alle vinduer og dører :D . Men allikevel hører jeg de.... 

Anonymkode: f9b59...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ufattelig slitsomt. De er stille hele vinteren... men når været blir fint så prater de kjempehøyt utenfor på terassen rett foran stuevinduene mine, og har dunkende utenlandsk musikk på. De er utenlandske. Hører bare noe utrolig leven og bråk ,for jeg forstår heldigvis ikke språket heller for jeg ville ikke hørt alt de sa.. Men utrolig slitsomt...holdt på helt fra godværet kom... I går holdt de på til jeg lå meg klokken 2 på natten... og helt fra klokken 7-8 om morningen. ... Håper de stopper fort ,,men ser ut til at de kommer til å fotsette... Savnet etter en kjæreste blir bare ytterligere forsterket når de holder på sånn! ;) . ikke greit hehe. Er et eller annet som de fremkaller i meg ;) 

Anonymkode: f9b59...dd2

Å helledull! Holder de på om natta også. Her har de i huset ved siden av hatt fester og dunk dunk, men jeg har sovet meg gjennom det :) Verre med samboer og sønn. Ja det fremkaller vel et savn i deg, de er vel kjærester de som henger der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå var det nok!. NÅ lukket jeg alle vinduer og dører :D . Men allikevel hører jeg de.... 

Anonymkode: f9b59...dd2

Alt for å få fred altså ;) Riktig det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Å helledull! Holder de på om natta også. Her har de i huset ved siden av hatt fester og dunk dunk, men jeg har sovet meg gjennom det :) Verre med samboer og sønn. Ja det fremkaller vel et savn i deg, de er vel kjærester de som henger der. 

haha kjærester de som henger der? :D Det er 10-12 polakker. Menn... og de henger sammen hele tiden. Tror de deler bolig mens de jobber i Norge. Men vet ikke om de er homofile altså . Men ser faktisk aldri damer hos de ;) haha

Anonymkode: f9b59...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

haha kjærester de som henger der? :D Det er 10-12 polakker. Menn... og de henger sammen hele tiden. Tror de deler bolig mens de jobber i Norge. Men vet ikke om de er homofile altså . Men ser faktisk aldri damer hos de ;) haha

Anonymkode: f9b59...dd2

Aha, jobbefolk ja. Da så :D Sikkert ikke kjærester da nei ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Å helledull! Holder de på om natta også. Her har de i huset ved siden av hatt fester og dunk dunk, men jeg har sovet meg gjennom det :) Verre med samboer og sønn. Ja det fremkaller vel et savn i deg, de er vel kjærester de som henger der. 

huff slikt støy er irriterende.. Det kunne jo vært verre men de er utrolig bråkete hver gang solen skinner. Virker som om de feirer at solen skinner... på lik linje med en rund dag :D haha. 

Men kjærester... ;) Jeg lurer virkelig på hvorfor de alltid er en haug med menn, og aldri damer iblant de haha ;))) 

Anonymkode: f9b59...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Aha, jobbefolk ja. Da så :D Sikkert ikke kjærester da nei ;) 

Det er jobbefolk ... Noen søte kjekke polakker.. Pene er de... Men de er mange.. og de bråker helt sykt ;):D hahaha. Jeg kan ikke sitte meg utenfor huset uten at de stirrer heller. Og hver eneste bevegelse jeg gjør så sitter de hele gjengen å stirrer og ler og prater.. irriterende :D  ;) .. Gruer meg bare å gå ut.. Men jeg kom meg ut og forbi bråkegjengen . Du forstår sikkert hvordan det er hahaha

Anonymkode: f9b59...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

huff slikt støy er irriterende.. Det kunne jo vært verre men de er utrolig bråkete hver gang solen skinner. Virker som om de feirer at solen skinner... på lik linje med en rund dag :D haha. 

Men kjærester... ;) Jeg lurer virkelig på hvorfor de alltid er en haug med menn, og aldri damer iblant de haha ;))) 

Anonymkode: f9b59...dd2

Feirer solen ja, det burde vi alle gjøre :D 

De kjenner vel ingen damer i Norge da sikkert, konene er hjemme i Polen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er jobbefolk ... Noen søte kjekke polakker.. Pene er de... Men de er mange.. og de bråker helt sykt ;):D hahaha. Jeg kan ikke sitte meg utenfor huset uten at de stirrer heller. Og hver eneste bevegelse jeg gjør så sitter de hele gjengen å stirrer og ler og prater.. irriterende :D  ;) .. Gruer meg bare å gå ut.. Men jeg kom meg ut og forbi bråkegjengen . Du forstår sikkert hvordan det er hahaha

Anonymkode: f9b59...dd2

De liker deg sikkert da vet du ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Feirer solen ja, det burde vi alle gjøre :D 

De kjenner vel ingen damer i Norge da sikkert, konene er hjemme i Polen. 

Hahahaha...tenkte på det samme i går. Kom hjem fra jobb, og så satt jeg å irriterte meg over bråket og skrålingen deres... og så tenkte jeg...herregud så jeg savnet kjæreste...og ...så tenkte jeg:men har de damer?;) Ser jo  bare 10-12 polske menn ;) .Men jeg regner med at damene deres er hjemme i polen og at de besøker de iblant ;) .Hehe de virker ikke å være på let etter damer, men de har alltid virket til å stå på terassen og følge med hva jeg holder på med, og enhver mannekyss jeg har fått opp igjennom tidene foran de :D hahahaha. Huff... 

Anonymkode: f9b59...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Feirer solen ja, det burde vi alle gjøre :D 

De kjenner vel ingen damer i Norge da sikkert, konene er hjemme i Polen. 

De elsker sol... Trodde tidligere at de var fra et sol-land, men nei de er fra kalde Polen ;) .

Anonymkode: f9b59...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahahaha...tenkte på det samme i går. Kom hjem fra jobb, og så satt jeg å irriterte meg over bråket og skrålingen deres... og så tenkte jeg...herregud så jeg savnet kjæreste...og ...så tenkte jeg:men har de damer?;) Ser jo  bare 10-12 polske menn ;) .Men jeg regner med at damene deres er hjemme i polen og at de besøker de iblant ;) .Hehe de virker ikke å være på let etter damer, men de har alltid virket til å stå på terassen og følge med hva jeg holder på med, og enhver mannekyss jeg har fått opp igjennom tidene foran de :D hahahaha. Huff... 

Anonymkode: f9b59...dd2

Du får feire med dem..neida...;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Du får feire med dem..neida...;) 

Må ærlig si: musikksmaken deres er grusom ;) 

Anonymkode: f9b59...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...