Gå til innhold

Føler meg ensom i dag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Du får feire med dem..neida...;) 

haha ja sosialisere meg med de... sitte meg ut og gjøre meg i selskap med de :D . Det er ikke meg altså hahahaha

Anonymkode: f9b59...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Må ærlig si: musikksmaken deres er grusom ;) 

Anonymkode: f9b59...dd2

Ok. Enda verre å høre på da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

haha ja sosialisere meg med de... sitte meg ut og gjøre meg i selskap med de :D . Det er ikke meg altså hahahaha

Anonymkode: f9b59...dd2

:D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

:D 

Konklusjon: Løsningen på ensomheten og tråden er å sitte seg ut sammen med de :D hahahaha. 10-12 lekre polakker ;) . hahahaha. 

Anonymkode: f9b59...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Konklusjon: Løsningen på ensomheten og tråden er å sitte seg ut sammen med de :D hahahaha. 10-12 lekre polakker ;) . hahahaha. 

Anonymkode: f9b59...dd2

Ja der er løsningen ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja der er løsningen ;) 

Fikk en melding tikkende inn på mobilen fra datteren min etter at jeg hadde skrevet om bråkete polakker til henne... Hun har vært i Polen og skrev : mamma, polakker er sånn som de. De elsker å være sosial og sitte i gjenger å prate med høy musikk. Også ser de seg rundt om noen andre vil delta i sosiale samværet. Det er slik jeg husker de i Polen og, sier hun :D hahhaha

Anonymkode: f9b59...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja der er løsningen ;) 

Hadde jeg vært en som våget å bare gå rett bort til folk eller ut for å prate med hvem som helst så hadde jeg nok sittet allerede nede på terassen deres om jeg var godtatt inn i gjengen :D hahaha. Men jeg er en som rømmer fra slike situasjoner ;) . Tar aldri kontakt med noen. Er kun sosial på jobb og med familie :D hehe

Anonymkode: f9b59...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk en melding tikkende inn på mobilen fra datteren min etter at jeg hadde skrevet om bråkete polakker til henne... Hun har vært i Polen og skrev : mamma, polakker er sånn som de. De elsker å være sosial og sitte i gjenger å prate med høy musikk. Også ser de seg rundt om noen andre vil delta i sosiale samværet. Det er slik jeg husker de i Polen og, sier hun :D hahhaha

Anonymkode: f9b59...dd2

Er vel sosiale av seg da ja og høylytte :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg vært en som våget å bare gå rett bort til folk eller ut for å prate med hvem som helst så hadde jeg nok sittet allerede nede på terassen deres om jeg var godtatt inn i gjengen :D hahaha. Men jeg er en som rømmer fra slike situasjoner ;) . Tar aldri kontakt med noen. Er kun sosial på jobb og med familie :D hehe

Anonymkode: f9b59...dd2

Ja hvem er vel sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Er vel sosiale av seg da ja og høylytte :D 

Det verste er at det kan ikke merkes at de savner damer ;):D hahahaha

Anonymkode: f9b59...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det verste er at det kan ikke merkes at de savner damer ;):D hahahaha

Anonymkode: f9b59...dd2

Koser seg sammen de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja hvem er vel sånn?

Det  er sant.. Er mange som har sagt til meg at for å finne kjæreste så bør jeg gå bort å ta intiativ med menn foreks på butikker og hvis jeg ser en flott type når jeg er ute å går tur..Men slik gjør jeg ikke :D Aldri!!! haha. Er nesten slik at jeg før hadde våget å forsøke å bli kjent med polakkene  ... Nesten... Nei våger ingen av delene ;) 

Anonymkode: f9b59...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Koser seg sammen de :)

Det var iallefall noen som var sosiale i helgen ;) Polakkene haha.. Jaja, de er stille og rolig til når det regner elller er kaldt ute, så den skal de ha. :D . Da høres ikke et pip fra de. Hadde vært verre om de var som dette hele året haha. 

Anonymkode: f9b59...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det  er sant.. Er mange som har sagt til meg at for å finne kjæreste så bør jeg gå bort å ta intiativ med menn foreks på butikker og hvis jeg ser en flott type når jeg er ute å går tur..Men slik gjør jeg ikke :D Aldri!!! haha. Er nesten slik at jeg før hadde våget å forsøke å bli kjent med polakkene  ... Nesten... Nei våger ingen av delene ;) 

Anonymkode: f9b59...dd2

Er vel ikke bare bare det nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Er vel ikke bare bare det nei. 

Nei det er ikke bare bare. ;) . Men noen er sånn. Men nei det er ikke meg :D 

Anonymkode: f9b59...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Følte meg ikke så ensom nå når jeg stengte mesteparten av bråket ute, med å lukke vinduene. Men det er mulig at de gikk inn for å spise middag eller noe annet eller så har andre klaget på de hahahha :D .De ble plutselig stille.

Anonymkode: f9b59...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Følte meg ikke så ensom nå når jeg stengte mesteparten av bråket ute, med å lukke vinduene. Men det er mulig at de gikk inn for å spise middag eller noe annet eller så har andre klaget på de hahahha :D .De ble plutselig stille.

Anonymkode: f9b59...dd2

Godt det ble ro nå da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 minutter siden, stjernestøv skrev:

Godt det ble ro nå da :) 

Endelig :D . Skulle tro de hadde lest innlegget mitt haha. Men som sagt : skjønne er de å se på , og skjønne er de til vanlig ,men jeg følte meg bare så a-sosial av å høre på de. Men men jeg er ikke en som klager. Hadde de spurt om de fikk bråke så hadde jeg sagt: ja, bare bråk i vei. Jeg vil heller at andre skal bråke enn at jeg skal støye :D 

 

Anonymkode: f9b59...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Endelig :D . Skulle tro de hadde lest innlegget mitt haha. Men som sagt : skjønne er de å se på , og skjønne er de til vanlig ,men jeg følte meg bare så a-sosial av å høre på de. Men men jeg er ikke en som klager. Hadde de spurt om de fikk bråke så hadde jeg sagt: ja, bare bråk i vei. Jeg vil heller at andre skal bråke enn at jeg skal støye :D 

 

Anonymkode: f9b59...dd2

Ville sagt de kunne bare bråke, men ikke om natten :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...