Gå til innhold
AnonymBruker

Føler meg ensom i dag

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Du får feire med dem..neida...;) 

haha ja sosialisere meg med de... sitte meg ut og gjøre meg i selskap med de :D . Det er ikke meg altså hahahaha

Anonymkode: f9b59...dd2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Må ærlig si: musikksmaken deres er grusom ;) 

Ok. Enda verre å høre på da. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
stjernestøv

haha ja sosialisere meg med de... sitte meg ut og gjøre meg i selskap med de :D . Det er ikke meg altså hahahaha

:D 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

:D 

Konklusjon: Løsningen på ensomheten og tråden er å sitte seg ut sammen med de :D hahahaha. 10-12 lekre polakker ;) . hahahaha. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Godt selskap :D hahaha.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
stjernestøv

Konklusjon: Løsningen på ensomheten og tråden er å sitte seg ut sammen med de :D hahahaha. 10-12 lekre polakker ;) . hahahaha. 

Ja der er løsningen ;) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ja der er løsningen ;) 

Fikk en melding tikkende inn på mobilen fra datteren min etter at jeg hadde skrevet om bråkete polakker til henne... Hun har vært i Polen og skrev : mamma, polakker er sånn som de. De elsker å være sosial og sitte i gjenger å prate med høy musikk. Også ser de seg rundt om noen andre vil delta i sosiale samværet. Det er slik jeg husker de i Polen og, sier hun :D hahhaha

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja der er løsningen ;) 

Hadde jeg vært en som våget å bare gå rett bort til folk eller ut for å prate med hvem som helst så hadde jeg nok sittet allerede nede på terassen deres om jeg var godtatt inn i gjengen :D hahaha. Men jeg er en som rømmer fra slike situasjoner ;) . Tar aldri kontakt med noen. Er kun sosial på jobb og med familie :D hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
stjernestøv
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk en melding tikkende inn på mobilen fra datteren min etter at jeg hadde skrevet om bråkete polakker til henne... Hun har vært i Polen og skrev : mamma, polakker er sånn som de. De elsker å være sosial og sitte i gjenger å prate med høy musikk. Også ser de seg rundt om noen andre vil delta i sosiale samværet. Det er slik jeg husker de i Polen og, sier hun :D hahhaha

Er vel sosiale av seg da ja og høylytte :D 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg vært en som våget å bare gå rett bort til folk eller ut for å prate med hvem som helst så hadde jeg nok sittet allerede nede på terassen deres om jeg var godtatt inn i gjengen :D hahaha. Men jeg er en som rømmer fra slike situasjoner ;) . Tar aldri kontakt med noen. Er kun sosial på jobb og med familie :D hehe

Ja hvem er vel sånn?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Er vel sosiale av seg da ja og høylytte :D 

Det verste er at det kan ikke merkes at de savner damer ;):D hahahaha

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
stjernestøv

Det verste er at det kan ikke merkes at de savner damer ;):D hahahaha

Koser seg sammen de :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Ja hvem er vel sånn?

Det  er sant.. Er mange som har sagt til meg at for å finne kjæreste så bør jeg gå bort å ta intiativ med menn foreks på butikker og hvis jeg ser en flott type når jeg er ute å går tur..Men slik gjør jeg ikke :D Aldri!!! haha. Er nesten slik at jeg før hadde våget å forsøke å bli kjent med polakkene  ... Nesten... Nei våger ingen av delene ;) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Koser seg sammen de :)

Det var iallefall noen som var sosiale i helgen ;) Polakkene haha.. Jaja, de er stille og rolig til når det regner elller er kaldt ute, så den skal de ha. :D . Da høres ikke et pip fra de. Hadde vært verre om de var som dette hele året haha. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
stjernestøv
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det  er sant.. Er mange som har sagt til meg at for å finne kjæreste så bør jeg gå bort å ta intiativ med menn foreks på butikker og hvis jeg ser en flott type når jeg er ute å går tur..Men slik gjør jeg ikke :D Aldri!!! haha. Er nesten slik at jeg før hadde våget å forsøke å bli kjent med polakkene  ... Nesten... Nei våger ingen av delene ;) 

Er vel ikke bare bare det nei. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Er vel ikke bare bare det nei. 

Nei det er ikke bare bare. ;) . Men noen er sånn. Men nei det er ikke meg :D 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Følte meg ikke så ensom nå når jeg stengte mesteparten av bråket ute, med å lukke vinduene. Men det er mulig at de gikk inn for å spise middag eller noe annet eller så har andre klaget på de hahahha :D .De ble plutselig stille.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Følte meg ikke så ensom nå når jeg stengte mesteparten av bråket ute, med å lukke vinduene. Men det er mulig at de gikk inn for å spise middag eller noe annet eller så har andre klaget på de hahahha :D .De ble plutselig stille.

Godt det ble ro nå da :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
18 minutter siden, stjernestøv skrev:

Godt det ble ro nå da :) 

Endelig :D . Skulle tro de hadde lest innlegget mitt haha. Men som sagt : skjønne er de å se på , og skjønne er de til vanlig ,men jeg følte meg bare så a-sosial av å høre på de. Men men jeg er ikke en som klager. Hadde de spurt om de fikk bråke så hadde jeg sagt: ja, bare bråk i vei. Jeg vil heller at andre skal bråke enn at jeg skal støye :D 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
stjernestøv
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Endelig :D . Skulle tro de hadde lest innlegget mitt haha. Men som sagt : skjønne er de å se på , og skjønne er de til vanlig ,men jeg følte meg bare så a-sosial av å høre på de. Men men jeg er ikke en som klager. Hadde de spurt om de fikk bråke så hadde jeg sagt: ja, bare bråk i vei. Jeg vil heller at andre skal bråke enn at jeg skal støye :D 

Ville sagt de kunne bare bråke, men ikke om natten :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her