Gå til innhold

Noen andre her som syntes dagene blir veldig lange og liker å sove til 3-4 på etter middagen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen andre her som syntes dagene blir veldig lange og liker å sove til 3-4 på etter middagen?

Anonymkode: 72e10...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen andre her som syntes dagene blir veldig lange og liker å sove til 3-4 på etter middagen?

Anonymkode: 72e10...0b2

Det hadde jeg ikke klart å sove så lenge, i det siste har jeg våknet i nitiden. Men legger meg tidlig også da, men ja dagene kan bli litt lange. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noen andre her som syntes dagene blir veldig lange og liker å sove til 3-4 på etter middagen?

Anonymkode: 72e10...0b2

Da vil jeg tro du heller har lange, våkne netter. Er det bedre enn å være våken om dagen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, Lillemus skrev:

Da vil jeg tro du heller har lange, våkne netter. Er det bedre enn å være våken om dagen? 

Ja. Sovner ikke før 2-3 om natten.

Anonymkode: 72e10...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, stjernestøv skrev:

Det hadde jeg ikke klart å sove så lenge, i det siste har jeg våknet i nitiden. Men legger meg tidlig også da, men ja dagene kan bli litt lange. 

Du legger deg for tidlig.

Anonymkode: 72e10...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Sovner ikke før 2-3 om natten.

Anonymkode: 72e10...0b2

Men du sover altså 11-12 timer i døgnet? Det er i overkant mye for et voksen menneske, men dersom du har lite å fylle dagene med så skjønner jeg at det fort kan bli sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du legger deg for tidlig.

Anonymkode: 72e10...0b2

Ja jeg gjør det. Men hva skal jeg gjøre oppe om nettene? Da blir ihvertfall dagene lange. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja jeg gjør det. Men hva skal jeg gjøre oppe om nettene? Da blir ihvertfall dagene lange. 

Da kan du kose det med radio og tv.

Anonymkode: 72e10...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da kan du kose det med radio og tv.

Anonymkode: 72e10...0b2

Ja har slitt litt om nettene nå med mareritt, men da er jeg bare oppe for å ta en røyk og vival. Får helt angst. Men tror jeg trenger mindre søvn nå i disse lyse tider, det er jo bra. Men må sove om natten ellers ser jeg og hører ting,og har jo noen ganger avtaler før tre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen andre her som syntes dagene blir veldig lange og liker å sove til 3-4 på etter middagen?

Anonymkode: 72e10...0b2

timene du er våken er jo like uansett om du sover til 4 eller om du sover til 9?

Anonymkode: a1759...9fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

timene du er våken er jo like uansett om du sover til 4 eller om du sover til 9?

Anonymkode: a1759...9fe

Natten er mer avstressende og rolig. Og så kan en se på tv med god samvittighet.

Anonymkode: 72e10...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I det siste har jeg vært oppe rundt kl. 8. Prøver å komme meg i seng til kl 12, men er ikke alltid det går. Sover i gjennomsnitt ca 7,5 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En gang for lenge siden da jeg hadde jobb var vi gjennom jobben på et kurs om i planlegging av arbeidet. Kursholder tok utgangspunkt i oppsett av en helt vanlig " handleliste" som så mange av oss raser rundt med på supermarkedet tett fulgt av småbarn og dyttende på handlevogn.

Som sikkert mange som planlegger våroppussing i leilighet eller på verandaen nå er jeg begynt med en " gjøremålsliste"  for en uke av gangen. På slik måte: gå en tur , vask kjøkkengulv, gå å handle. ringe nav, gå på kirkegården, gå en tur i kirken på gudstjeneste kanskje, ringe pasientombudet for å spørre om rettigheter, ta en dusj, klippe negler. Også prøve å finne positive og " dette gleder jeg meg til gjøremål", kafébesøk, ringe psykolog å spørre om hva gjør jeg når det kniper. " hvordan skaffer jeg bedre boforhold"

Anonymkode: 1031d...717

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Man må selvsagt se mest hen til hva man har kapasitet til på enhver tidspunkt og hva som trengs mest. Ellers blir det jo bare nok et mislykket prosjekt.

Anonymkode: 1031d...717

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 minutter siden, emilie321 skrev:

Jeg synes det er mye mer spennende å være oppe på dagtid, mye mer som skjer/kan skje da.

Det skjer absolutt ingen ting på dagtid. Det er bare deprimerende.

Anonymkode: 72e10...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...