Gå til innhold

Føler meg fengslet...


stjernestøv

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg føler meg ikke trygg der, er redd energiene der og at noen skal drepe meg. Det er ikke lås på dørene. 

Det er personale der og passer på deg hele tiden ❤️ Og de vil deg bare godt :) 

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
1 minutt siden, MxxM skrev:

Det er personale der og passer på deg hele tiden ❤️ Og de vil deg bare godt :) 

Men er redd personale og noen ganger, er redd de plutselig finner ut at jeg må i belter selv om jeg er rolig. Jeg pleier jo mest å holde meg på rommet når jeg er innlagt,nei egentlig tror jeg at jeg har det best hjemme. Det vil øke min angst å være innlagt,og da tror jo de jeg er verre enn jeg er. Begynner nå på latuda i kveld, så håper de hjelper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men er redd personale og noen ganger, er redd de plutselig finner ut at jeg må i belter selv om jeg er rolig. Jeg pleier jo mest å holde meg på rommet når jeg er innlagt,nei egentlig tror jeg at jeg har det best hjemme. Det vil øke min angst å være innlagt,og da tror jo de jeg er verre enn jeg er. Begynner nå på latuda i kveld, så håper de hjelper. 

Det skal kjempemye til for å bli lagt i  belter. Da må du være svært utagerende, og det er ikke du på noen som helst måter.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, MxxM skrev:

Det skal kjempemye til for å bli lagt i  belter. Da må du være svært utagerende, og det er ikke du på noen som helst måter.. 

Ja jeg sa det en gang til kontakten min at jeg var redd for det "Nei deg legger vi aldri i belter" sa hun. Men tenk om jeg plutselig klikker? Har aldri gjort det før da, men tenker hvis jeg blir påvirket av energier. Da får jeg jo inn andres tanker og følelser og blir ikke meg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, stjernestøv skrev:

Ok. Er bare redd de ikke tar det på alvor, jeg sliter skikkelig nå. Det er ofte kaos i hodet mitt,noen ganger hører jeg stemmer inni hodet og får inn telepatiske beskjeder. Sliter med søvnen også nå, men sover jo. Sykepleieren var inne på latuda, men sa jeg måtte ta det opp med psykiater. 

Fortell dette til en lege/ psykriater. Du skal ikke ha det sånn. Klem!!! Håper du blir bra igjen fort stjernestøv <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Mina1 skrev:

Fortell dette til en lege/ psykriater. Du skal ikke ha det sånn. Klem!!! Håper du blir bra igjen fort stjernestøv <3 

Takk <3 Fortalte om det i dag, alt  tror jeg. Jeg skal begynne på medisiner i kveld som psykiateren ikke hadde tro på, men håper det hjelper fordet. Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv

Men jeg spiser ikke så mye til kveld i grunn, men det holder vel å spise litt? Burde spurt om det i dag, for det var jo ei som skrev man måtte spise 360 kalorier. Ingen spiser jo så mye til kvelds?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men jeg spiser ikke så mye til kveld i grunn, men det holder vel å spise litt? Burde spurt om det i dag, for det var jo ei som skrev man måtte spise 360 kalorier. Ingen spiser jo så mye til kvelds?

360 kalorier er vel ikke så mye.

Anonymkode: 34d09...4bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

360 kalorier er vel ikke så mye.

Anonymkode: 34d09...4bc

Er jo nesten en middag det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Er jo nesten en middag det. 

En middag er minst det dobbelte vil jeg tro.

Anonymkode: 34d09...4bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En middag er minst det dobbelte vil jeg tro.

Anonymkode: 34d09...4bc

Ok. Men jeg slanker meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Jeg føler meg ikke trygg der, er redd energiene der og at noen skal drepe meg. Det er ikke lås på dørene. 

Det er ingen som vil drepe deg. At du har slike tanker betyr bare at du definitivt trenger hjelp til å få skikk på medisineringen din og du bør absolutt takket ja til en innleggelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men jeg spiser ikke så mye til kveld i grunn, men det holder vel å spise litt? Burde spurt om det i dag, for det var jo ei som skrev man måtte spise 360 kalorier. Ingen spiser jo så mye til kvelds?

360 kcal er ca. 3 knekkebrød med kaviar og hvitost. Men du trenger neppe spise så mye, hva står det i pakningsvedlegget da? Er det ikke bare at medisinen skal tas med litt mat så ikke magesekken er helt tom? Hvis det er så spesifikke krav som minst 360 kcal så står det garantert i pakningsvedlegget. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
6 minutter siden, Lillemus skrev:

Det er ingen som vil drepe deg. At du har slike tanker betyr bare at du definitivt trenger hjelp til å få skikk på medisineringen din og du bør absolutt takket ja til en innleggelse.

Men jeg blir enda mer redd når jeger der,skal få skikk på medisinene nå. Skulle vurderes på nytt om tre uker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
5 minutter siden, Lillemus skrev:

360 kcal er ca. 3 knekkebrød med kaviar og hvitost. Men du trenger neppe spise så mye, hva står det i pakningsvedlegget da? Er det ikke bare at medisinen skal tas med litt mat så ikke magesekken er helt tom? Hvis det er så spesifikke krav som minst 360 kcal så står det garantert i pakningsvedlegget. :) 

Står bare taes med mat, ikke hvor mange kalorier man trenger. Da spiser jeg to knekkebrød med noe godt på :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Står bare taes med mat, ikke hvor mange kalorier man trenger. Da spiser jeg to knekkebrød med noe godt på :) 

 

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Står bare taes med mat, ikke hvor mange kalorier man trenger. Da spiser jeg to knekkebrød med noe godt på :) 

Det holder sikkert helt fint.

Anonymkode: 34d09...4bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, stjernestøv skrev:

Takk <3 Fortalte om det i dag, alt  tror jeg. Jeg skal begynne på medisiner i kveld som psykiateren ikke hadde tro på, men håper det hjelper fordet. Klem!

Håper du fort blir bedre stjernestøv. Ta vare på deg selv. Viktig. Gjør ting som gir deg gleder. Det hjelper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Mina1 skrev:

Håper du fort blir bedre stjernestøv. Ta vare på deg selv. Viktig. Gjør ting som gir deg gleder. Det hjelper. 

Takk <3 Ja i dag var jeg ute med sykepleieren fra dagsenteret, fikk kjøpt meg en bluse. Men ble jo helt gåen og svimete etterpå, håper medisinen virker snart. Men det kan jo ta sin tid det sikkert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, stjernestøv skrev:

Takk <3 Ja i dag var jeg ute med sykepleieren fra dagsenteret, fikk kjøpt meg en bluse. Men ble jo helt gåen og svimete etterpå, håper medisinen virker snart. Men det kan jo ta sin tid det sikkert. 

Prøv å ikke la det negative overskygge det positive med turen ut i dag. Stå på og lykke til med medisin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
9 minutter siden, Fionys skrev:

Prøv å ikke la det negative overskygge det positive med turen ut i dag. Stå på og lykke til med medisin!

Ok. Ja det var jo positivt å komme seg ut, jeg har godt av det. Var bare alle inntrykkene/energiene, ble helt kaotisk og trodde jeg skulle dette sammen. Jo takk for det! Nå må jeg ta den medisinen og ikke være så ambivalent, det er så typisk meg. I går ble jeg jo så dårlig etter inntak, trodde jeg var forgiftet og skulle dø. Men det skjer jo hver gang jeg begynner med medisiner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...