Gå til innhold

Bestille klokke på nett.


Trine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Skal du ha mekanisk klokke Trine? Det er jo veldig mye kulere enn en quartz. :)

Ja, jeg hadde det før. Helt til den gikk istykker. Den fikk nok litt hard medfart på jobb. Men det er den eneste klokka jeg aldri ga opp. De andre har havnet et eller annet sted og blitt glemt, så fort batteriet er flatt. Også er det mye kulere ja, er ikke til å legge skjul på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
58 minutter siden, Trine skrev:

Ja, egentlig. Men jeg hater å gå i butikker. Blir helt utslitt og skikkelig stressa av det.

Samme her, derfor bestiller jeg mye på nett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skjønner ikke at du gidder å sløse så mye penger bort på en klokke. Det er like mye klokke i en klokke til 20kr på ebay som en til 2000kr. Det er kun merket du betaler for.

Anonymkode: 0f144...e35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke at du gidder å sløse så mye penger bort på en klokke. Det er like mye klokke i en klokke til 20kr på ebay som en til 2000kr. Det er kun merket du betaler for.

Anonymkode: 0f144...e35

Dette er jo feil. en mekanisk klokke fra Sveits, Tyskland eller Japan, er jo noe man har i mange år. En quartz er ikke liker spennende, det er jo altså da en batteriklokke. Se bilde 1 for en fin mekanisk se bilde 2 for en quartz.

mechanical-watch-jaeger-lecoultre-master-ultra-thin-squelette-is-thinnest-mechanical-watch-by-0-05-millimeters-watch-teoumhc-.jpg

U7N8240side1.2__02385.1477057986.1280.1280.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Dette er jo feil. en mekanisk klokke fra Sveits, Tyskland eller Japan, er jo noe man har i mange år. En quartz er ikke liker spennende, det er jo altså da en batteriklokke. Se bilde 1 for en fin mekanisk se bilde 2 for en quartz.

mechanical-watch-jaeger-lecoultre-master-ultra-thin-squelette-is-thinnest-mechanical-watch-by-0-05-millimeters-watch-teoumhc-.jpg

U7N8240side1.2__02385.1477057986.1280.1280.jpg

Jeg bruker en klokke for å holde styr på tiden, kunne ikke bry meg mindre om hvordan den ser ut inni. Bruker heller penga på noe morsommere.

Anonymkode: e2608...28b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Worrisome Plenty
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker en klokke for å holde styr på tiden, kunne ikke bry meg mindre om hvordan den ser ut inni. Bruker heller penga på noe morsommere.

Anonymkode: e2608...28b

Ja folk er forskjellige. Jeg har klokker til 40000+ Og de er selvfølgelig mekaniske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Worrysome plenty skrev:

Ja folk er forskjellige. Jeg har klokker til 40000+ 

Wow! Nei, da hadde jeg heller kjøpt en ny gitar.

Anonymkode: e2608...28b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wow! Nei, da hadde jeg heller kjøpt en ny gitar.

Anonymkode: e2608...28b

Nå er jeg veldig fascinert av mekaniske klokker da, etter å ha jobbet hos en urmaker. Det er noe veldig fascinerende med tannhjul og slikt. Men smaken er som baken. En bestefarsklokke er litt finere i min bok, enn en plastklokke kjøpt på Ikea til 40 kroner. :D

Endret av Worrysome plenty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke at du gidder å sløse så mye penger bort på en klokke. Det er like mye klokke i en klokke til 20kr på ebay som en til 2000kr. Det er kun merket du betaler for.

Anonymkode: 0f144...e35

Er ikke kun merket man betaler for nei. Jeg vil ha en mekanisk klokke om jeg skal ha klokke. Har hatt nok quartz-klokker og de roter jeg bort så fort de slutter å gå. Jeg liker ikke å bytte ut ting hele tiden. Jeg vil ha noe ordentlig som jeg kan ha lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 21.4.2018 den 19.02, Worrysome plenty skrev:

Ja folk er forskjellige. Jeg har klokker til 40000+ Og de er selvfølgelig mekaniske.

Hvor bor du, sa du?

Anonymkode: 0f144...e35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...