Gå til innhold

Tilbake


Villanda

Anbefalte innlegg

Hei!

Må henge meg på her igjen. Buksene blir trangere og trangere. Har ikke vekt lenger, men tipper jeg er mer enn 5 kg frå der jeg ønsker å være. Skal veie meg på jobb.

Vurdert Grete Roede-kurs, men det er dyrt.

Hvem av dere jobber fortsatt med vekten?

Hvordan går det?

Har dere sluttet med ukas vekt??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Villanda skrev:

Hei!

Må henge meg på her igjen. Buksene blir trangere og trangere. Har ikke vekt lenger, men tipper jeg er mer enn 5 kg frå der jeg ønsker å være. Skal veie meg på jobb.

Vurdert Grete Roede-kurs, men det er dyrt.

Hvem av dere jobber fortsatt med vekten?

Hvordan går det?

Har dere sluttet med ukas vekt??

 

Godt at du er tilbake.:)

Jeg jobber fortsatt med vekta, kommer sikkert alltid til å måtte gjøre det. Selv har jeg gått opp mye i vinter, men prøver å ta tak nå.

Lenge siden jeg har skrevet i ukas vekt, kanskje på tide å begynne igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Villanda skrev:

Hei!

Må henge meg på her igjen. Buksene blir trangere og trangere. Har ikke vekt lenger, men tipper jeg er mer enn 5 kg frå der jeg ønsker å være. Skal veie meg på jobb.

Vurdert Grete Roede-kurs, men det er dyrt.

Hvem av dere jobber fortsatt med vekten?

Hvordan går det?

Har dere sluttet med ukas vekt??

 

Jeg holder på å slanke meg. Nå har jeg glede av å trene hver dag, ca. en time kondisjon og styrke egentrening. Tror det er best å trene hyppig men ikke så lenge om gangen. Merker det gjør kropp og sinn godt. Har fått mindre apetetitt også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.4.2018 den 9.21, tjohei1 skrev:

Jeg holder på å slanke meg. Nå har jeg glede av å trene hver dag, ca. en time kondisjon og styrke egentrening. Tror det er best å trene hyppig men ikke så lenge om gangen. Merker det gjør kropp og sinn godt. Har fått mindre apetetitt også. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...