Gå til innhold

HATER finvær :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Andre enn meg som hater "solskinns" dager?, jeg blir så utrolig mye mere deprimert og angsten øker, å gå ut orker jeg ikke tanken på engang,
bor midt i Oslo og alle naboer sitter å soler seg på balkongene med store smil, mens kafeer er stappfulle med overlykkelige solbadere.

Høres sikker veldig spydig ut, men er virkelig så ufattelig tungt å ha det ille når det nærmest er lovpålagt å være glad i soldager.
Skulle ønske jeg kunne gått i hi fram til neste vinter :).
 

Anonymkode: a0187...155

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Andre enn meg som hater "solskinns" dager?, jeg blir så utrolig mye mere deprimert og angsten øker, å gå ut orker jeg ikke tanken på engang,
bor midt i Oslo og alle naboer sitter å soler seg på balkongene med store smil, mens kafeer er stappfulle med overlykkelige solbadere.

Høres sikker veldig spydig ut, men er virkelig så ufattelig tungt å ha det ille når det nærmest er lovpålagt å være glad i soldager.
Skulle ønske jeg kunne gått i hi fram til neste vinter :).
 

Anonymkode: a0187...155

Det blir sikkert en regnfull sommer.

Anonymkode: 6f6b3...36b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Andre enn meg som hater "solskinns" dager?, jeg blir så utrolig mye mere deprimert og angsten øker, å gå ut orker jeg ikke tanken på engang,
bor midt i Oslo og alle naboer sitter å soler seg på balkongene med store smil, mens kafeer er stappfulle med overlykkelige solbadere.

Høres sikker veldig spydig ut, men er virkelig så ufattelig tungt å ha det ille når det nærmest er lovpålagt å være glad i soldager.
Skulle ønske jeg kunne gått i hi fram til neste vinter :).
 

Anonymkode: a0187...155

Da burde du flyttet til vestlandet, mye regn og gråvær. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Da burde du flyttet til vestlandet, mye regn og gråvær. 

Høres ut som en god ide :). Soldager i Oslo er som en blanding av 17. Mai, Juleaften og Nyttårsaften sammenlagt.
Mye glede for mange, men tilsvarende jævlig for andre. 

Anonymkode: a0187...155

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som en god ide :). Soldager i Oslo er som en blanding av 17. Mai, Juleaften og Nyttårsaften sammenlagt.
Mye glede for mange, men tilsvarende jævlig for andre. 

Anonymkode: a0187...155

Ja det er mange kontraster. Selv liker jeg ikke regn og burde flyttet østover, men ville ikke bodd midt i Oslo da. Det hadde blitt for kaotisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Andre enn meg som hater "solskinns" dager?, jeg blir så utrolig mye mere deprimert og angsten øker, å gå ut orker jeg ikke tanken på engang,
bor midt i Oslo og alle naboer sitter å soler seg på balkongene med store smil, mens kafeer er stappfulle med overlykkelige solbadere.

Høres sikker veldig spydig ut, men er virkelig så ufattelig tungt å ha det ille når det nærmest er lovpålagt å være glad i soldager.
Skulle ønske jeg kunne gått i hi fram til neste vinter :).
 

Anonymkode: a0187...155

Nei, jeg hater ikke solskinnsdager. Synes det er fint at andre nyter dem, selv om jeg selv ikke skulle klare det. 

Anonymkode: 99f26...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Andre enn meg som hater "solskinns" dager?, jeg blir så utrolig mye mere deprimert og angsten øker, å gå ut orker jeg ikke tanken på engang,
bor midt i Oslo og alle naboer sitter å soler seg på balkongene med store smil, mens kafeer er stappfulle med overlykkelige solbadere.

Høres sikker veldig spydig ut, men er virkelig så ufattelig tungt å ha det ille når det nærmest er lovpålagt å være glad i soldager.
Skulle ønske jeg kunne gått i hi fram til neste vinter :).
 

Anonymkode: a0187...155

Jeg ELSKER solskinnsdager, spesielt om våren, sommeren og høsten. Jeg er en av dem som sitter på verandaen og gliser i sola! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, Trine skrev:

Jeg hater ikke solskinnsdager, men jeg har det best om vinteren. Det er lettere å få gå i fred om vinteren.

Hva mener du med å gå i fred? 

Anonymkode: e9fc6...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med å gå i fred? 

Anonymkode: e9fc6...49b

Så fort det blir litt varmegrader skal jo alle ut på tur. Om vinteren er folk mer inne. Nå kryr det av folk overalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Trine skrev:

Så fort det blir litt varmegrader skal jo alle ut på tur. Om vinteren er folk mer inne. Nå kryr det av folk overalt.

Du må vel ikke snakke og hilse på,alle du møter.

Anonymkode: 6f6b3...36b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må vel ikke snakke og hilse på,alle du møter.

Anonymkode: 6f6b3...36b

Nei, men det er skremmende mange som bare må si hei. Uansett så er de der, på alle kanter, og det stresser meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, Trine skrev:

Nei, men det er skremmende mange som bare må si hei. Uansett så er de der, på alle kanter, og det stresser meg.

Det er ikke vanskeligere enn man gjør det til selv.

Anonymkode: 6f6b3...36b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke vanskeligere enn man gjør det til selv.

Anonymkode: 6f6b3...36b

Hva mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er flink til å finne ting å glede og more meg med , derfor føler jeg meg sjelden ensom selv i finvær. Men alt avhenger av hvor dårlig og syk man føler seg det er klart. Storbyen er ikke noe særlig,  men arbeidsmarkedet har flere muligheter som regel. Folk har så forskjellige interesser. Man må prøve å finne noe som man bare interesser seg for tror jeg.

Anonymkode: 1995b...3fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid vært mye snakk om vinterdepresjon, men vårdepresjon er dessverre like aktuelt for mange. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke vanskeligere enn man gjør det til selv.

Anonymkode: 6f6b3...36b

Det kan vel ikke være så vanskelig å forstå at det er mer fredelig i naturen når det er færre mennesker ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Xtra skrev:

Det kan vel ikke være så vanskelig å forstå at det er mer fredelig i naturen når det er færre mennesker ute.

Det er da bare å ignorere dem. Eller gå et øde sted med mindre folk.

Anonymkode: 6f6b3...36b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...