Gå til innhold

Hvor ofte drikker du alkohol?


Worrisome Plenty

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

15 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Jeg tar meg en drink eller tre ca 1 gang i uken. Mutters alene. 

Jeg er ikke totalavholds, men det er sannelig ikke langt unna. 1 glass vin 2-3 ganger i året kanskje? Kjæresten drikker også veldig lite så da blir det ikke til at jeg drikker oftere heller. Litt mer om vi er i syden bare vi to, da kan han ta seg en øl til maten og vi kan ta et glass vin på verandaen om kvelden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker sjelden. Drikker litt hvis jeg er ute å reiser eller er på fest, men nå er det sjelden jeg reiser eller er på fest da.

Nå går jeg på mye medisiner og da er det ikke særlig lurt å drikke ofte. Er veldig fornøyd hvis jeg får iskald Pepsi Max eller den nye sukkerfrie Villa (Villa Farris het den jo før)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lillemus skrev:

Jeg er ikke totalavholds, men det er sannelig ikke langt unna. 1 glass vin 2-3 ganger i året kanskje? Kjæresten drikker også veldig lite så da blir det ikke til at jeg drikker oftere heller. Litt mer om vi er i syden bare vi to, da kan han ta seg en øl til maten og vi kan ta et glass vin på verandaen om kvelden. 

Samme her :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 timer siden, Worrysome plenty skrev:

Jeg tar meg en drink eller tre ca 1 gang i uken. Mutters alene. 

Aldri. Kanskje i sommer hvis jeg føler meg bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har fibromyalgi og kroppen min takler ikke alkohol. Blir rett og slett dårlig. Så jeg drikker på julebord og på bursdagen min. Men da er det bare snakk om ett par øl 

Anonymkode: 4c167...d74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er glad i rødvin og kan ha en hang-up på det i perioder, men alkohol er så dyrt. Kan fint drikke ett glass vin eller to flere ganger i uka i én periode, i andre perioder går det måneder og år uten at jeg rører alkohol. Lyst og økonomistyrt.

Anonymkode: 5f7ef...406

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikker omtrent aldri. Drakk litt hvitvin på nyttårsaften, også drakk jeg et glass vin i fjor sommer. Jeg tåler ikke så godt alkohol, og vet heller ikke om det er så lurt å kombinere med medisinene jeg tar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg drikker ofte.  Har ingen regler om når jeg drikker, men tar ofte et par vinglass eller øl hjemme om kvelden.  Det hender ofte også at jeg synes at jeg trenger pause og da stopper jeg en stund.  så jeg har ingen oversikt og har ikke lyst å ha den.

Anonymkode: d1eb0...a11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen ganger i uka. Har et glass rødvin i kveld. Hadde ett i går kveld og. Men ikke i helga, og jeg tror ikke jeg hadde noe i løpet av forrige uke. Men forrige lørdag hadde jeg vin hos ei venninne, og på fredagen drakk jeg øl på byen.

Ikke noe fast altså - men ofte i helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 21.4.2018 den 17.24, Lillemus skrev:

Jeg er ikke totalavholds, men det er sannelig ikke langt unna. 1 glass vin 2-3 ganger i året kanskje? Kjæresten drikker også veldig lite så da blir det ikke til at jeg drikker oftere heller. Litt mer om vi er i syden bare vi to, da kan han ta seg en øl til maten og vi kan ta et glass vin på verandaen om kvelden. 

Jeg har ikke vært her veeeeeeeldig lenge, men husker at Lillemus bodde sammen med barna sine annenhver uke og kjæresten den andre uken.  Er han virkelig fremdeles en kjæreste og ikke samboer?

Anonymkode: d1eb0...a11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke vært her veeeeeeeldig lenge, men husker at Lillemus bodde sammen med barna sine annenhver uke og kjæresten den andre uken.  Er han virkelig fremdeles en kjæreste og ikke samboer?

Anonymkode: d1eb0...a11

Stemmer nok det. Men hun kan jo svare selv i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke vært her veeeeeeeldig lenge, men husker at Lillemus bodde sammen med barna sine annenhver uke og kjæresten den andre uken.  Er han virkelig fremdeles en kjæreste og ikke samboer?

Anonymkode: d1eb0...a11

Hvem er du da :ph34r:? Ble nysgjerrig. Husker du meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, påskelilje skrev:

Hvem er du da :ph34r:? Ble nysgjerrig. Husker du meg?

Husker ikke nickene jeg brukte, men det var i hvert fall flere av dem.  Nei jeg husker ikke deg.  Sorry:wacko:

Anonymkode: d1eb0...a11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Husker ikke nickene jeg brukte, men det var i hvert fall flere av dem.  Nei jeg husker ikke deg.  Sorry:wacko:

Anonymkode: d1eb0...a11

Hm... lenge siden du var med her? Vi er jo noen veteraner her som har hengt rundt her +/- 20 år :o:o:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...