Gå til innhold

Hvor sannsynlig tror du at det er et liv etter døden?


Worrisome Plenty

Anbefalte innlegg

Worrisome Plenty

Jeg tipper det er ca 1% sjanse. Jeg synes ikke det er skremmende. Jeg hadde ikke store problemer før jeg ble unnfanget så hva er så fælt med evig død?

 

Bedre en de kristnes utsikter om himmel og helvete. Det høres grusomt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Jeg tipper det er ca 1% sjanse. Jeg synes ikke det er skremmende. Jeg hadde ikke store problemer før jeg ble unnfanget så hva er så fælt med evig død?

Bedre en de kristnes utsikter om himmel og helvete. Det høres grusomt ut.

Jeg tror ikke alt er bare slutt og svart etter døden, men hva som venter på den andre siden vet jeg jo ikke.. :) Himmel og helvete finnes ikke, det er jeg overbevist om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Jeg tipper det er ca 1% sjanse. Jeg synes ikke det er skremmende. Jeg hadde ikke store problemer før jeg ble unnfanget så hva er så fælt med evig død?

 

Bedre en de kristnes utsikter om himmel og helvete. Det høres grusomt ut.

Gjetter på < 0.0000001% sjanse for det.

Anonymkode: b8b4f...0b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satser på at det ikke er noe etter døden og viss det er noe, så orker jeg ikke å bekymre meg over det nå. Har i grunn nok å tenke på som det er. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 time siden, Worrysome plenty skrev:

Jeg tipper det er ca 1% sjanse. Jeg synes ikke det er skremmende. Jeg hadde ikke store problemer før jeg ble unnfanget så hva er så fælt med evig død?

 

Bedre en de kristnes utsikter om himmel og helvete. Det høres grusomt ut.

Jeg tror på liv etter døden,vi bare legger fra oss kroppen/skallet. Likevel er jeg nå redd for å dø, føler meg ikke klar til å dø enda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med emilie321, satser på at det ikke er noe etter døden. Høres veldig slitsomt ut å bare skulle fortsette i det uendelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Egentlig er det like usannsynlig at vi lever og er til. At vi puster og er satt sammen slik vi er. Men det tror vi og aksepterer uten egentlig å forstå. Så hvorfor skulle vi ikke tro at det er noe etter dette livet ? 

Anonymkode: 87891...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Egentlig er det like usannsynlig at vi lever og er til. At vi puster og er satt sammen slik vi er. Men det tror vi og aksepterer uten egentlig å forstå. Så hvorfor skulle vi ikke tro at det er noe etter dette livet ? 

Anonymkode: 87891...adf

Ingen grunn til at det skal være det. Wishful thinking.

Anonymkode: b8b4f...0b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ingen grunn til at det skal være det. Wishful thinking.

Anonymkode: b8b4f...0b8

Er uenig med deg der. 

Anonymkode: 87891...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Før jeg ble unnfanget husker jeg ingen ting. Jeg var ikke. Var det smertefullt? Vondt? Neppe. Å ikke være er ikke skummelt. Prosessen dit derimot skremmer vel de fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, MxxM skrev:

Jeg tror det er som før man ble født. 

Det tror jeg også. Dessverre. Jeg blir positivt overrasket om det er noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overbevist om at det finnes en himmel og et helvete. Jeg kan tenke meg at det blir kjedelig. Det blir ingen spenning, fordi det ikke er noe utfordringer i et paradis. Men himmeldimensjonen er utenfor min forstand, så jeg vet ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror ikke det men det blir kvalifisert gjetning uansett.😊

(Er bare håpløst tilfelle er jeg redd.)

Anonymkode: c1695...c35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det et liv etter døden, blir jeg sur!! Orker ikke mer den dagen jeg er død!! Har et bra liv i dag. Å holder det til jeg fyller 80-90 år- Så holder det!!

Anonymkode: 6ff74...1f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

10000000000000000000000000000000000000000000000000000 år er ikke hele evigheten en gang, det er bare en brøkdel.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...