Gå til innhold

Ganske mye plaget med magen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er sprek og i god form. Men jeg er veldig plaget med magen. Jeg har vært gjennom mange ekstrmt tøffe belastninger for psyken min. Og mulig det har skylda for urolige magen. I dag var jeg på løpetur. Og måtte bryte etter 12 kilometer pga jeg fikk så vondt i magen. Tok en tablett, immodium.. noe som hjelper mot mageproblemer, og klarte å løpe og gå de siste 5 kilometerne hjem. Tilsammen 17 kilometer. Men har helt uvel da jeg kom inn døren og løp rett på toalettet. Kan det være stress, psykisk og fysisk som har innvirkning på magen ? Har vært plaget med dette i noen uker nå. 

Anonymkode: 967f1...b05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...