Gå til innhold

Blødning utenom mens.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvordan skille en mensblødning fra en eggløsningsblødning? Fikk mens 8 dager før tiden... Har blødd som vanlig i 5 dager og fikk i dag positiv eller hvertfall nesten positiv eggløsningstest. 
Er det en eggløsningsblødning eller tidlig mens? har som regel stabile sykluser på 30 dager. siste mens var 29.03, ventet derfor ikke mens før i slutten av april.. men fikk den altså 8 dager før omtrent... Hvor mye blør man vanligvis under eggløsning? jeg har ikke pleid å blø under eggløsning.... jeg er 25 år forresten.

Anonymkode: 9a107...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

De fleste har ingen blødning ved eggløsning. Eggløsningsblødning varer sjelden mer enn en dag og er som regel ganske svak. Eggløsningsblødning kommer ca 14 dager før neste menstruasjon, eller på dag 16 i en syklus på 30 dager.

Vennlig hilsen Mette

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Mette Moen, Gynekolog skrev:

De fleste har ingen blødning ved eggløsning. Eggløsningsblødning varer sjelden mer enn en dag og er som regel ganske svak. Eggløsningsblødning kommer ca 14 dager før neste menstruasjon, eller på dag 16 i en syklus på 30 dager.

Vennlig hilsen Mette

 

Ja, syns dette var litt for mye blod til å være en eggløsningsblødning. Skal jeg regne med syklustull og at det er mens jeg har? 

Anonymkode: 9a107...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Jeg har litt problem med å vurdere når du ikke gir eksakte datoer.

Du hadde menstruasjon 29.3. til ?

Du fikk neste menstruasjon fra ?   til ?

Hilsen  Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, Mette Moen, Gynekolog skrev:

Jeg har litt problem med å vurdere når du ikke gir eksakte datoer.

Du hadde menstruasjon 29.3. til ?

Du fikk neste menstruasjon fra ?   til ?

Hilsen  Mette

29.03 til ca 03.04. Begynte så å blø igjen 18.04, blør fremdeles litt..

Anonymkode: 9a107...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Du bør se det an til du har hatt neste menstruasjon. Hvis det fortsetter med blødning utenom syklus, bør du få en underlivssjekk. Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
41 minutter siden, Mette Moen, Gynekolog skrev:

Du bør se det an til du har hatt neste menstruasjon. Hvis det fortsetter med blødning utenom syklus, bør du få en underlivssjekk. Vennlig hilsen Mette

tok celleprøve og testet for kjønnsykdommer i januar, alt var bra :) 

Anonymkode: 9a107...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...