Gå til innhold

Hvor ofte synes dere at det er nødvendig å dursje eller fullstendig kroppsvask?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

7 timer siden, Caprioli skrev:

Man kan dusje så ofte man vil, bare man gjør som Gunde Svan 😂

Slå Gunde Svans duschrekord

Och hans rekord är att på 1 minut och 23 sekunder gå från fullt påklädd till att ha fått av kläderna, duschat, schamponerat, torkat sig och satt på sig kläderna igen.

Noe sier meg at den godeste Gunde er skallet...? ;) Hadde jeg ikke hatt noe hår så hadde det ikke vært noe problem å ta en dusj på halvannet minutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lillemus skrev:

Noe sier meg at den godeste Gunde er skallet...? ;) Hadde jeg ikke hatt noe hår så hadde det ikke vært noe problem å ta en dusj på halvannet minutt.

Var imponert over at 1,23 miin. inkluderte av- og påkledning, sjamponering og tørring! Ellers er mine morgendusjer ikke stort mer enn halvannet minutt selv (påkledning etc. i tillegg), de lengre dusjene tar jeg gjerne på andre tider på døgnet.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
8 timer siden, Caprioli skrev:

Man kan dusje så ofte man vil, bare man gjør som Gunde Svan 😂

Slå Gunde Svans duschrekord

Och hans rekord är att på 1 minut och 23 sekunder gå från fullt påklädd till att ha fått av kläderna, duschat, schamponerat, torkat sig och satt på sig kläderna igen.

Det var så imponerende at det ikke er imponerende lenger. Han kan umulig vaske seg skikkelig så fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Mitt dusjepuslespill er å dusje etter hver trening og maks to netter uten dusj, og ikke dusje mer enn en gang på en dag. Det blir i praksis 5-6x per uke.

Har bevisst sluttet med å dusje hver morgen, for så å ta ekstra dusj etter trening. Dårlig for både hud og strømregning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lillemus skrev:

Noe sier meg at den godeste Gunde er skallet...? ;) Hadde jeg ikke hatt noe hår så hadde det ikke vært noe problem å ta en dusj på halvannet minutt.

Neida, han har faktisk hår, men han hadde ikke det tidstypiske, lange håret med permanent den gangen han var aktiv på 80-tallet.

1 time siden, Gargamel skrev:

Det var så imponerende at det ikke er imponerende lenger. Han kan umulig vaske seg skikkelig så fort.

Det er vel snakk om dusj nummer to eller tre på samme dag, etter trening, så det er nok bare en kjapp skylling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Caprioli skrev:

Neida, han har faktisk hår, men han hadde ikke det tidstypiske, lange håret med permanent den gangen han var aktiv på 80-tallet.

Det er vel snakk om dusj nummer to eller tre på samme dag, etter trening, så det er nok bare en kjapp skylling.

Jepp - en slik dusj jeg tar når jeg kommer på jobb etter å ha syklet eller jogget hjemmefra. Vrenger av meg, setter opp håret og løper fort inn i dusjen og kliner litt såpe under armene og spyler av meg svetten og er ute igjen på ett min. :) Så tar jeg en lengre dusj med hårvask og sånt når jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...