Gå til innhold

Han sa at han følte seg tvunget til å ha kontakt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva ville du følt om en tidligere partner av deg så at han / hun hadde følt at du tvang vedkommende til å ha kontakt? At du var en psykopat? At du var en stalker? At du var løgnerisk patetisk menneske? Jeg ble sint da jeg fikk høre han gå rundt å si det til folk. For jeg er rett og slett ikke slik som han beskriver. 

Anonymkode: e27af...e20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva ville du følt om en tidligere partner av deg så at han / hun hadde følt at du tvang vedkommende til å ha kontakt? At du var en psykopat? At du var en stalker? At du var løgnerisk patetisk menneske? Jeg ble sint da jeg fikk høre han gå rundt å si det til folk. For jeg er rett og slett ikke slik som han beskriver. 

Anonymkode: e27af...e20

Nå synes jeg ikke du skal gruble mer på dette (med forbehold om at du er den jeg tror du er). Forholdet er over for lenge siden og du får ingenting positivt ut av å gnage på dette i det uendelige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva ville du følt om en tidligere partner av deg så at han / hun hadde følt at du tvang vedkommende til å ha kontakt? At du var en psykopat? At du var en stalker? At du var løgnerisk patetisk menneske? Jeg ble sint da jeg fikk høre han gå rundt å si det til folk. For jeg er rett og slett ikke slik som han beskriver. 

Anonymkode: e27af...e20

Jeg ville tenkt minst mulig på dette og sett fremover, særlig om det var en stund siden det var slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva ville du følt om en tidligere partner av deg sa at han / hun hadde følt at du tvang vedkommende til å ha kontakt? At du var en psykopat? At du var en stalker? At du var løgnerisk patetisk menneske?

Jeg ville kanskje følt litt av hvert, men jeg ville valgt å tenke at de påstandene var så åpenbart urimelige at alle som eventuelt fikk høre dem, ville forstå at det var bare oppspinn pga. såret stolthet. Og at det var fint at det ble slutt, siden han tydeligvis er en dust - og kanskje en liten skadefro tanke om at han tydeligvis hadde problemer med å komme over meg, siden han brukte så mye energi på det som alle ville forstå var bitter drittprat uten rot i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...