Gå til innhold

Dagens herlige kommentar


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Noen fine kommentarer som har gjort dere litt sånn "glad" i dag...? 

Jeg fikk denne av en amerikaner :D : Wishing you a wonderful day. I absolute love your pictures, you are a very beautiful woman and not to mention having an amazing smile :D .Blir jo glad selv om det bare var en del bilder av meg fra nettet som han ga kommentar på. Det var ikke eneste kommentar jeg fikk til bildene: fikk ganske så mange like, men de ordene på amerikansk ... var herlige å få ! ;) .

Amazing smile... Ja smilet mitt nevner  mange... Mange sier alltid at jeg er skjønn når jeg smiler, selv om jeg selv har komplekser med mitt smil!. 

 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Mina1 skrev:

Noen fine kommentarer som har gjort dere litt sånn "glad" i dag...? 

Jeg fikk nettopp høre fra en veldig hyggelig gammel dame at jeg er så fin! :) Koselig! Har håret hengende løst for en gangs skyld og en søt kjole på og prøver som alltid å være blid og hyggelig mot alle kundene og det virket tydeligvis i dag. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått høre at jeg er fin på håret i det siste. Selv skjønner jeg ikke det, for det er verken langt eller kort. Holder på å spare til litt lengre hår og en helt annen frisyre enn det jeg har hatt i mange år. Har lyst til å prøve noe annet enn helt kort.

Ellers så får jeg innimellom høre at jeg har så pene øyne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt helsekontroll på jobben, og fått vite at ut fra diverse prøver og tester, er jeg sunn og frisk og spiser det kroppen trenger :-) Trenger ingen kosttilskudd eller drastisk omlegging av kostholdet.

Kan riktignok kutte litt ned på godteri og vin og øl - men det visste jeg jo fra før :D

Så det å få dokumentert og få høre at jeg har en kropp som fungerer som den skal, var jo hyggelig!

Endret av påskelilje
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...