Gå til innhold

Positive sider med din personlighet..


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Klarer du å nevne noen positive sider med din personlighet. 

Jeg kan nevne mine : 

1. Jeg mener alt godt. Er snill. 

2. Empatisk 

3. Er kreativ

4. Omsorgsfull 

5. Lett å prate med

6. Har mange interesser

7. Lar meg ikke påvirke så lett av andre. Står inne for det jeg mener. 

8. Ser mine egne feil, og egne negative sider. 

9.Har evnen til å si unnskyld eller rydde oppe 

10. Har et positivt sinn 

11. har humor. 

 

Haha jeg er bare helt fantastisk virker det som nå :D haha. Men men vi skal få skryte av hva vi mener er våre positive egenskaper. :) . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Det var et vanskelig spørsmål. Det eneste jeg er rimelig sikker på er at jeg har stabilt humør og at det er positivt. Mange andre egenskaper er både positive og negative på en gang, avhengig av hvordan man ser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hva jeg skal si. Er nok snill, men har i det siste kanskje ikke framstått helt sånn. Har sagt nei til å hjelpe en venninne med flere ting fordi jeg har måttet ta hensyn til meg selv og min helse. Har iallefall begynt å være litt mer snill mot meg selv. Ellers kan jeg også si unnskyld hvis jeg har gjort/sagt noe feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...