Gå til innhold

Er dette en form for utroskap?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kjæresten min er i mc-miljøet, og jeg er klar over at han møter mange mennesker. Likevel ble det en litt merkelig situasjon sist jeg var med han på fest .Det var ei dame som presenterte seg for meg og fortalte at kjæresten min hadde fortalt om barndommen sin, så slengte hun på til slutt noe sånt som at han var jo heldig som hadde meg tross alt!

Må innrømme at jeg forstod svært lite av hva det dreide seg om. Han er ikke noen "åpen" person til meg og har aldri snakket om barndommen sin.Det eneste jeg har forstått er at han har et anstrengt forhold til moren sin. Noe annet vet jeg ikke, for han har ikke snakka med meg om det.Jeg har ikke spurt heller, siden han har vært så opprørt bare det har vært snakk om moren.

Jeg forstår jo det at det kanskje ikke er alt man trenger å fortelle til en eventuell kjæreste. Men når det tydeligvis er enklere å betro seg til noen andre, så føler jeg meg temmelig utenfor.

Jeg konfronterte han med dette og sa at jeg hadde aldri hørt han fortelle noe om barndommen sin. Fikk til svar "Har du ikke?"  Etter det sa han ikke noe mer.

Føler at det blir litt vanskelig for meg å være kjæreste når han tydeligvis har noen å "dele" sine greier med. Hadde forstått det hvis dette hadde vært en fortrolig samtale mellom venner ,men dette var et menneske som var totalt ukjent for meg.

Anonymkode: 480a7...dee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min er i mc-miljøet, og jeg er klar over at han møter mange mennesker. Likevel ble det en litt merkelig situasjon sist jeg var med han på fest .Det var ei dame som presenterte seg for meg og fortalte at kjæresten min hadde fortalt om barndommen sin, så slengte hun på til slutt noe sånt som at han var jo heldig som hadde meg tross alt!

Du vet med sikkerhet at dette er noe han har snakket med henne om nylig? De har ikke vokst opp sammen slik at hun vet det av den grunn? Jeg skjønner ikke helt hvorfor du drar inn utroskap her, men... 

Du kan jo prøve å få ham til å forstå at det er viktig for deg at du får vite litt om barndommen hans, men på den annen side må du være tålmodig også dersom dette er noe som er svært sårt og vanskelig for ham å snakke med deg om. Det finnes ting det er lettere å dele med de som ikke står en helt nære også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Utroskap, nei. Av og til treffer vi mennesker vi føler go kompis kjemi med.men forstår du ikke likte hva hun sa,hun burde holdt det for seg selv.jwg er godt gift og opplever ofte at gifte menn/damer betror seg til meg.jwg holder det hundre prosent for meg selv. Jeg syns det er fint at folk kan betro seg til meg,fint å få den tilliten, og fremst av alt at jeg kan være til nytte for de som trenger en å snakke med fortrolig 

Anonymkode: 503ab...1ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min er i mc-miljøet, og jeg er klar over at han møter mange mennesker. Likevel ble det en litt merkelig situasjon sist jeg var med han på fest .Det var ei dame som presenterte seg for meg og fortalte at kjæresten min hadde fortalt om barndommen sin, så slengte hun på til slutt noe sånt som at han var jo heldig som hadde meg tross alt!

Må innrømme at jeg forstod svært lite av hva det dreide seg om. Han er ikke noen "åpen" person til meg og har aldri snakket om barndommen sin.Det eneste jeg har forstått er at han har et anstrengt forhold til moren sin. Noe annet vet jeg ikke, for han har ikke snakka med meg om det.Jeg har ikke spurt heller, siden han har vært så opprørt bare det har vært snakk om moren.

Jeg forstår jo det at det kanskje ikke er alt man trenger å fortelle til en eventuell kjæreste. Men når det tydeligvis er enklere å betro seg til noen andre, så føler jeg meg temmelig utenfor.

Jeg konfronterte han med dette og sa at jeg hadde aldri hørt han fortelle noe om barndommen sin. Fikk til svar "Har du ikke?"  Etter det sa han ikke noe mer.

Føler at det blir litt vanskelig for meg å være kjæreste når han tydeligvis har noen å "dele" sine greier med. Hadde forstått det hvis dette hadde vært en fortrolig samtale mellom venner ,men dette var et menneske som var totalt ukjent for meg.

Anonymkode: 480a7...dee

Dette handler ikke om utroskap for meg og jeg skjønner ikke hvorfor du drar inn begrepet i denne sammenheng. Jeg skjønner derimot at du føler deg paff og overrasket. Jeg ville spurt ham mer direkte. I blant må man "jobbe" over tid for å komme nærere, det virker som om du har rygget og latt temaet ligge når han ble opprørt. For meg ville det at han ble opprørt vært et rødt flagg som jeg ikke hadde sluppet så lett. Kanskje han har opplevd at du ga deg for lett. Tillit må som sagt jobbes med over tid. MEN....det kan og være han ikke ønsker å dele den delen med deg akkurat nå, det synes jeg også får være ok.

 

Anonymkode: c9401...451

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...