Gå til innhold

Forslag til fint område for egentur på østlandet eller sørlandet?


Gjest franklyscarlet

Anbefalte innlegg

Gjest franklyscarlet

Hei!

Jeg må ha en pause fra hverdagen. Tenkte å ta meg en fottur med overnattinger på fem til sju dager på egenhånd. Tenker at det må være litt sørpå, da jeg ikke vil vase rundt i mye snø. Ønsker ikke skitur. Jeg har ikke bil, så jeg må kunne ta meg til et start og sluttpunkt med tog eller buss. Forresten så er jeg turvant, og har utdanning innen friluftsliv. Har vært på egenturer før, men nå på våren er jeg usikker på hvor det er fint å gå, med tanke på at det ligger en del snø igjen. Fjellet er jo uaktuelt pga. snøforholdene. Noen som vet om noen fine områder langs kysten, i skogen, eller i lavlandet ellers som det er fint å gå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...