Gå til innhold

Er "Tekola" sjefsmoderator på kvinneguiden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som vet? Det har alltid virket sånn. Kun hun som utestengte meg med en gang hun så meg der inne. Ingen av de andre. 

Anonymkode: 17117...2a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet? Det har alltid virket sånn. Kun hun som utestengte meg med en gang hun så meg der inne. Ingen av de andre. 

Anonymkode: 17117...2a3

Ja,  hu kjører moderering i god gammel nazi-stil.

Anonymkode: 791f4...88b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja,  hu kjører moderering i god gammel nazi-stil.

Anonymkode: 791f4...88b

Det merkes. Synes at hun gjør en dårlig jobb!. 

Anonymkode: 17117...2a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumassistent

Hun er teamleder for moderatorene og administrator. En utestengelse er aldri en enkeltpersons avgjørelse, men noe som diskuteres i teamet basert på regelbrudd over tid. Det rulleres på hvem som utfører utestengelser og som sender PM om regelbrudd.

Hvis du har ytterligere spørsmål, kan du sende meg en PM.

Hilsen Hanne Mari, forumansvarlig på alle Klikk sine forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, HanneMari Egmont skrev:

Hun er teamleder for moderatorene og administrator. En utestengelse er aldri en enkeltpersons avgjørelse, men noe som diskuteres i teamet basert på regelbrudd over tid. Det rulleres på hvem som utfører utestengelser og som sender PM om regelbrudd.

Hvis du har ytterligere spørsmål, kan du sende meg en PM.

Hilsen Hanne Mari, forumansvarlig på alle Klikk sine forum.

Iblant kan en utestengelse virke urettmessig med hensyn til situasjonen/ omstendigheter inne på forumet. Denne saken var litt komplisert fordi det var en upassende situasjon med to brukere som kjente hveandre på samme forum for noen år tilbake. Der oppsto det en tydelig konflikt mellom de to brukerne. Ingen av brukerne burde holdt på slik som de gjorde på forumet. Men det resulterte i min utestengelse tiltross for at det var en meget uheldig situasjon som sto bak. 

Jeg vet ikke om noe som helst kan hjelpe til at jeg kan få bruke forumet igjen. Men dette bygger som sagt på en meget spesiell hendelse forårsaket av noe helt privat. 

Greit at private ting ikke skal havne på et åpent forum. Men det var en til bruker medvirkende til situasjonen. Vet at man ikke skal forholde seg til hva som gjøres med hver enkelt bruker,men jeg følte situasjonen var kjip og urettmessig. Men ingenting nytter sikkert anngående tilgang til forumet. Derfor er det nok ikke noen vits å stille flere spørsmål.... 

 

Anonymkode: 17117...2a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumassistent

Som du er inne på kan vi ikke diskutere enkeltbrukere på forumet åpent, og siden du ikke vil si noe mer eller skrive til meg blir det også litt vanskelig å nøste opp i. Men du er velkommen til å ta kontakt og spørre slik at jeg kan undersøke videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS:

Det du må forstå, er at større forum som Kvinneguiden er kommersielle virksomheter, og drives i regi av Egmont. Det som står der blir til en viss grad et redaksjonelt innhold (det er feil ord, men det står i selskapets drakt og merkenavn), selv om det samtidig ikke er det. Jeg skjønner på en måte at de ikke ønsker og tolererer den hevnen du (mulig berettiget) fremmet ovenfor eksen din. Et forum er ikke en arena for sånt. Ikke når forumet benyttes av tusenvis av andre som ikke har noen interesse av konflikten deres.

Private konflikter tar man på tomannshånd. 

 

Endret av issomethingwrong
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.4.2018 den 21.35, AnonymBruker skrev:

Noen som vet? Det har alltid virket sånn. Kun hun som utestengte meg med en gang hun så meg der inne. Ingen av de andre. 

Anonymkode: 17117...2a3

Hvorfor i all verden lar du slike nettfora bety så mye i livet ditt? Kan du ikke gjøre som legen har sagt du skal - SLUTT å gnage om dette! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 minutter siden, issomethingwrong skrev:

TS:

Det du må forstå, er at større forum som Kvinneguiden er kommersielle virksomheter, og drives i regi av Egmont. Det som står der blir til en viss grad et redaksjonelt innhold (det er feil ord, men det står i selskapets drakt og merkenavn), selv om det samtidig ikke er det. Jeg skjønner på en måte at de ikke ønsker og tolererer den hevnen du (mulig berettiget) fremmet ovenfor eksen din. Et forum er ikke en arena for sånt. Ikke når forumet benyttes av tusenvis av andre som ikke har noen interesse av konflikten deres.

Private konflikter tar man på tomannshånd. 

 

Hevn ovenfor eksen min? Jeg drev ikke en hevn ovenfor han. Problemet var noe helt annet. Så du tror at alt var meg? Nei det var det ikke. Men det var feilt sted for oss begge å drive på slik som vi gjorde der inne. 

Anonymkode: 17117...2a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, Lillemus skrev:

Hvorfor i all verden lar du slike nettfora bety så mye i livet ditt? Kan du ikke gjøre som legen har sagt du skal - SLUTT å gnage om dette! 

Jeg  gnager ikke. Men jeg har en som jeg hadde litt kontakt med inne på Kg. 

Tydeligvis så er det noen som tror at jeg har skylda for hele konflikten som skjedde, siden jeg ble utestengt fra KG og ikke han. Men slik er det ikke. Men Kg var ikke et sted for å ta opp konflikter og problemer etter et treff der vi hadde sex, avtalt gjennom kg-s meldingsboks... Hele greien bød på konflikt , og mange trodde at jeg var idioten av oss siden jeg ble utestengt, og alt kom ut der inne. Han skrev om meg der inne selv. Egne innlegg. Men han ble allikevel ikke kastet ut. 

Men okey. Jeg sa til dere at jeg jobber ikke med å få tilgang til Kg. :)  Jeg bereider ikke meg selv lenger, og spinner ikke på dette, men jeg hadde allikevel håpet på at jeg ikke var sperret ute fra Kg pga det dumme som skjedde videre. Alle gjør feil, men denne situasjonen handler om to personer som aldri skullle skrevet om hveandre på kg. Vi klarte ikke å prate sammen privat, for han ville ikke prate, og han ville at alt skulle tas offentlig en stund om det var noe jeg hadde å si. Mye tull fra både meg og han egentlig. 

Anonymkode: 17117...2a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er 100 prosent sikker på at utestengelsen av deg skyldes at du aldri ga deg til tross for advarsler. Ingenting stopper deg, du er ikke mottagelig for andres tilbakemeldinger overhode. Da starter forklaringer, bortforklaringer, repetisjoner og beskyldninger rettet mot brukere om at de ikke forstår hans skyld i og din uskyld i det som skjedde. Puh, sier jeg bare. Ikke at jeg blir sliten av det, men herre så slitsomt det må være å være deg. 

Anonymkode: 33102...4db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er 100 prosent sikker på at utestengelsen av deg skyldes at du aldri ga deg til tross for advarsler. Ingenting stopper deg, du er ikke mottagelig for andres tilbakemeldinger overhode. Da starter forklaringer, bortforklaringer, repetisjoner og beskyldninger rettet mot brukere om at de ikke forstår hans skyld i og din uskyld i det som skjedde. Puh, sier jeg bare. Ikke at jeg blir sliten av det, men herre så slitsomt det må være å være deg. 

Anonymkode: 33102...4db

Du får tro hva du vil. Situasjonen var utrolig vanskelig fra å være dumpet, til å sitte på kg med en eks som skrev at jeg var en stalker, og så forteller han alle at han skal ignorere meg, osv. Veldig vanskelig situasjon. Og så ble det parti-taking da..  Folk heiet på eksen min. Var noen som fortsto meg også. Men det var ikke enkelt den gangen og føle meg som dritten av oss, og syndebukken midt oppi en bruddsituasjon der jeg var dumpet, og ignorert privatslig,  pluss skrivingen og partitakingen, og begge hadde profil på kvinneguiden. 

Men nok om det.: dere får bare tro at min eks sin adferd var bra, mens min var dårlig. Helt greit. Tro det om dere vil. 

 

Anonymkode: 17117...2a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 100 prosent sikker på at utestengelsen av deg skyldes at du aldri ga deg til tross for advarsler. Ingenting stopper deg, du er ikke mottagelig for andres tilbakemeldinger overhode. Da starter forklaringer, bortforklaringer, repetisjoner og beskyldninger rettet mot brukere om at de ikke forstår hans skyld i og din uskyld i det som skjedde. Puh, sier jeg bare. Ikke at jeg blir sliten av det, men herre så slitsomt det må være å være deg. 

Anonymkode: 33102...4db

Jeg reagerte tungt fordi jeg var i en sorgprosess. Jeg sier ikke at jeg har ingen skyld. Men jeg sier at det var vanskelig inne på kg mens alt sto på midt i en sorgprosess, og begge to var der inne. Han satt der å ignorerte meg rett etter et sextreff. Jeg følte meg stygg og uvel, og lei meg, og forsøkte å få pratet privat med han om det han hadde beskyldt meg for å være: altså patetisk løgner. Han skrev på forumet at jeg var en stalker, og at det var meg som var helt idiot som i det hele tatt forsøkte å få pratet ut med han. Okey : jeg burde faktisk ha vendt han ryggen, og ikke brydd meg. Det vet jeg per i dag. Men situasjonen var virkelig ikke enkel når jeg var midt oppi det. Følelser er ikke lett. Og spesiellt ikke  når han ikke ville prate privatslig heller. Jeg gikk jo rundt og slet ordentlig med situasjonen. Men jeg er også fullt klar over at det kan virke ut som om det kun er meg som er den som har skyld av oss pga utestengelsen min fra kg. 

Anonymkode: 17117...2a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Huff... Jeg føler meg ganske mye over han per i dag. Men nå kom tårene da vi pratet om det. Jeg følte på den skyldsfølelsen mange la over på meg i den situasjonen. Virket som om jeg var skylden siden jeg ble utestengt og ikke han. Jeg kontakter mulig moderator med spørsmål i annledning utestengelsen min. Dere får bare tenke hva dere vil om det som skjedde. Tro at jeg har all skylda om dere vil siden jeg ble den av oss som ble utestengt. 

Anonymkode: 17117...2a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg reagerte tungt fordi jeg var i en sorgprosess. Jeg sier ikke at jeg har ingen skyld. Men jeg sier at det var vanskelig inne på kg mens alt sto på midt i en sorgprosess, og begge to var der inne. Han satt der å ignorerte meg rett etter et sextreff. Jeg følte meg stygg og uvel, og lei meg, og forsøkte å få pratet privat med han om det han hadde beskyldt meg for å være: altså patetisk løgner. Han skrev på forumet at jeg var en stalker, og at det var meg som var helt idiot som i det hele tatt forsøkte å få pratet ut med han. Okey : jeg burde faktisk ha vendt han ryggen, og ikke brydd meg. Det vet jeg per i dag. Men situasjonen var virkelig ikke enkel når jeg var midt oppi det. Følelser er ikke lett. Og spesiellt ikke  når han ikke ville prate privatslig heller. Jeg gikk jo rundt og slet ordentlig med situasjonen. Men jeg er også fullt klar over at det kan virke ut som om det kun er meg som er den som har skyld av oss pga utestengelsen min fra kg. 

Anonymkode: 17117...2a3

Men burde ikke dette være revnende likegyldig nå? Jeg sier nettopp det du gjør nå er det som er problemet. Du slipper ikke taket, men gjentar i det uendelige. Vi har lest om dette her inne nå, jeg har ikke tall på hvor mange ganger. Det spiller ingen rolle hvem som gjorde hva, hvem som har mest skyld, hvem som ditt og hvem som datt. SLUTT! Vel jeg vet at den oppfordringen ikke blir tatt, og det er nettopp det som er problemet. Det stopper aldri og det var vel trolig grunnen til utestengelsen også og at du blir stengt ute igjen med ny bruker. Og med tanke på hvordan du har holdt på her inne på samme vis så er det vil lite som tilsier at din oppførsel og dine tanker/følelser rundt dette er endret i noen særlig grad. Det er ikk lenge siden jeg leste innlegg du skrev på Kvinneguiden som omhandlet dette evendelige temaet. Hvorfor skal de slippe deg til igjen? Du har ikke kommet et skritt videre slik jeg ser det. Og det faktum er tristest for deg og ikke oss andre. 

Anonymkode: 33102...4db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

TS: problemet her er jo at du poster utallige innlegg om dette her. Du kverner og kverner, jeg har ikke tall på hvor mange ganger du snakker om utestengelsen på KG og mennene du strever med. Jeg har oppriktig vondt av deg og jeg er ikke ute etter å ta deg eller være slem men milde himmel som du kverner på dette. Du virker hyggelig, du er helt sikkert positiv og har mye å komme med, men jeg klarer ikke etter beste evne å forstå at du selv kan si du ikke kverner? Du elter og styrer med dette med jevne mellomrom. Det virker som om det plager deg ganske mye for du slipper det jo aldri, må vel kanskje være bedre å få litt hjelp for det enn å ha det slik?

 

Anonymkode: 14ec7...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men burde ikke dette være revnende likegyldig nå? Jeg sier nettopp det du gjør nå er det som er problemet. Du slipper ikke taket, men gjentar i det uendelige. Vi har lest om dette her inne nå, jeg har ikke tall på hvor mange ganger. Det spiller ingen rolle hvem som gjorde hva, hvem som har mest skyld, hvem som ditt og hvem som datt. SLUTT! Vel jeg vet at den oppfordringen ikke blir tatt, og det er nettopp det som er problemet. Det stopper aldri og det var vel trolig grunnen til utestengelsen også og at du blir stengt ute igjen med ny bruker. Og med tanke på hvordan du har holdt på her inne på samme vis så er det vil lite som tilsier at din oppførsel og dine tanker/følelser rundt dette er endret i noen særlig grad. Det er ikk lenge siden jeg leste innlegg du skrev på Kvinneguiden som omhandlet dette evendelige temaet. Hvorfor skal de slippe deg til igjen? Du har ikke kommet et skritt videre slik jeg ser det. Og det faktum er tristest for deg og ikke oss andre. 

Anonymkode: 33102...4db

Årsaken til at det var vanskelig der inne var at det var rett etterpå. Tenk deg selv at du og typen din hadde sex, og så ignorerer han deg helt etterpå og dere er på samme forum. Det var ikke lett. Og når jeg forsøkte å få han i dialog... så skrev han at eksen var en stalker.. Og folk tok side. Jeg slet hardt. Men det er ikke det jeg gjør nå: Jeg forsøkte å forklare situasjonen siden du legger skyld på at alt var min skyld. Og at derfor ble jeg utestengt. Kun en forklaring til dere som kommenterte det der. Ingenting annet. 

Jeg mener at han behandlet meg som dritt , og at han hadde sin del i det. Jeg reagerer helt feil fordi jeg er dumpet og står mitt i det. Jeg forklarer dette fordi dere påpekte nå at alt måtte være meg pga utestengelsen. 

Jeg ber dere roe ned, og slutte å kommentere. Jeg tar det opp med moderator istedet. 

Anonymkode: 17117...2a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får tro hva du vil. Situasjonen var utrolig vanskelig fra å være dumpet, til å sitte på kg med en eks som skrev at jeg var en stalker, og så forteller han alle at han skal ignorere meg, osv. Veldig vanskelig situasjon. Og så ble det parti-taking da..  Folk heiet på eksen min. Var noen som fortsto meg også. Men det var ikke enkelt den gangen og føle meg som dritten av oss, og syndebukken midt oppi en bruddsituasjon der jeg var dumpet, og ignorert privatslig,  pluss skrivingen og partitakingen, og begge hadde profil på kvinneguiden. 

Men nok om det.: dere får bare tro at min eks sin adferd var bra, mens min var dårlig. Helt greit. Tro det om dere vil. 

 

Anonymkode: 17117...2a3

La oss si at vi alle klapper deg på skuldra og forteller deg at din eks er verdens største drittsekk og at alt du gjorde i forhold til situasjonen du befant deg i er fullt forståelig.  Ville det hjelpe noe? Ville det endre noe? Hva ønske du å oppnå med denne repeterende adferden? Bli sett? Få oppreisning? Jeg forstår det bare ikke.

 

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Årsaken til at det var vanskelig der inne var at det var rett etterpå. Tenk deg selv at du og typen din hadde sex, og så ignorerer han deg helt etterpå og dere er på samme forum. Det var ikke lett. Og når jeg forsøkte å få han i dialog... så skrev han at eksen var en stalker.. Og folk tok side. Jeg slet hardt. Men det er ikke det jeg gjør nå: Jeg forsøkte å forklare situasjonen siden du legger skyld på at alt var min skyld. Og at derfor ble jeg utestengt. Kun en forklaring til dere som kommenterte det der. Ingenting annet. 

Jeg mener at han behandlet meg som dritt , og at han hadde sin del i det. Jeg reagerer helt feil fordi jeg er dumpet og står mitt i det. Jeg forklarer dette fordi dere påpekte nå at alt måtte være meg pga utestengelsen. 

Jeg ber dere roe ned, og slutte å kommentere. Jeg tar det opp med moderator istedet. 

Anonymkode: 17117...2a3

Vi har forstått at du slet hardt og sliter. Jeg trenger ingen forklaring, Jeg har lest mange av dine tidligere innlegg.  Jeg sier at jeg forstår at Kvinneguiden valgte å stenge deg ute fordi du trolig var den som ikke ga seg til tross for advarsler.. Og DET baserer jeg på hvordan du fremstår her inne. Du repeterer i det uendelige, føler for å forsvare, tar på deg offerrollen, utfordrer ved å beskylde brukere for å ha tatt parti i en bruddkonflikt selv om de ikke gjør det og nå klarer du jaggu i en tråd du selv har opprettet og be andre roe seg ned selv om ingen hittill har fremstått som om de trenger å roe seg ned og også slutte å kommentere? «Rister på hue». Kan du være så vennlig å ikke besvare det jeg nettopp har skrevet til deg?

Over og ut! 😀

Anonymkode: 33102...4db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La oss si at vi alle klapper deg på skuldra og forteller deg at din eks er verdens største drittsekk og at alt du gjorde i forhold til situasjonen du befant deg i er fullt forståelig.  Ville det hjelpe noe? Ville det endre noe? Hva ønske du å oppnå med denne repeterende adferden? Bli sett? Få oppreisning? Jeg forstår det bare ikke.

 

Vi har forstått at du slet hardt og sliter. Jeg trenger ingen forklaring, Jeg har lest mange av dine tidligere innlegg.  Jeg sier at jeg forstår at Kvinneguiden valgte å stenge deg ute fordi du trolig var den som ikke ga seg til tross for advarsler.. Og DET baserer jeg på hvordan du fremstår her inne. Du repeterer i det uendelige, føler for å forsvare, tar på deg offerrollen, utfordrer ved å beskylde brukere for å ha tatt parti i en bruddkonflikt selv om de ikke gjør det og nå klarer du jaggu i en tråd du selv har opprettet og be andre roe seg ned selv om ingen hittill har fremstått som om de trenger å roe seg ned og også slutte å kommentere? «Rister på hue». Kan du være så vennlig å ikke besvare det jeg nettopp har skrevet til deg?

Over og ut! 😀

Anonymkode: 33102...4db

Det skal ikke du kommandere. 

Såklart sliter jeg etter situasjonen jeg var i. Jeg gjør det. Jeg forsøker å gjøre det beste ut av det, og det har gått sakte men sikkert fremover.Men det  var et vondt brudd, og det vet du. Jeg har slitt mye etter det. Du behøver ikke å si at jeg er håpløs, for det er usant. Jeg har kommet mye lengre enn jeg var. Men enkelte ting kan sitte sine spor, og det må jeg bare innse. 

Anonymkode: 17117...2a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har forresten bruker på kvinneguiden. En gammel bruker som de fortsatt ikke har sett eksisterer. De hadde sett den hadde jeg oppført meg dårlig. Det gjør jeg ikke. 

Anonymkode: 17117...2a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...