Gå til innhold

Bestille melatonin fra iherb?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får man bot eller fengsel om man gjør det? 

Anonymkode: 948cc...412

Jeg bestilte derfra og det ble levert på døren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
44 minutter siden, motorPrøysen skrev:

Sannsynligvis inndras bare sendingen hvis det oppdages. Men hvorfor ikke bare be om melatonin hos fastlegen?

Det er ikke alle som vil skrive det ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest franklyscarlet

Jeg har bestilt Melatonin fra iHerb. Har fått det i posten hver gang. Må jo ta sjansen på å bestille fra utlandet, når ingen leger gidder å gi meg resept på det. Zyprexa kan jeg få for søvn, men ikke Melatonin... Forstår ikke det. Jeg bestilte et annet produkt som er "ulovlig" en gang, og da ble det stoppet i tollen og sendt tilbake. Fikke et brev om at det ikke var lovlig i Norge, og det var det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Håpeful

Hårreisende at det er greit å få Zyprexa for søvn men ikke Melatonin :angry: De har melatonin uten resept i Sverige også forresten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis fastlegen ikke skriver det ut, er det nok bare fordi han ikke kjenner til medikamentet. Jeg kan neppe se for meg at noen fastleger ikke tør eller vil skrive ut et så uskyldig medikament. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest franklyscarlet

Jeg har spurt fastlegen og psykiater på DPS. Har ytret at slik jeg har forstått det, så er Melatonin et "snilt" medikament, dessuten så fungerer det for meg (med instant relese-kapsler og ikke depot). Har fått nei tre ganger, og får beskjed om å ta Zyprexa, evt. Sobril. Blir ikke klok på de legene :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

motorPrøysen

Noen er nok skeptiske fordi det er et hormon, fordi det er relativt nytt som medikament og fordi vi mangler studier på langtidseffekter. Men det siste mangler vi for veldig mye, og ingen korttidsstudier har meg bekjent påvist alvorlige bivirkninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...