Gå til innhold

Hvorfor gikk sikringen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kjøpt ny bolig, bodd her i to mnd. Huset er fra 1970- og EL-annlegge det samme, selv om noe har blitt legt til senere. Det er nye sikringer i sikringsskapet. Ingen sikringer har går de to mnd jeg har bodd her, før i dag morges. Klokken fem om morgenen gikk sikringen for kjellerstua. Det er varme på og internett er koblet til der. Ingen lys var på. Dette har jo vært på døgnet rundt i de to månedene. Lurer på hvorfor sikringen plutselig gikk uten at jeg har skrudd på noe for å uke belastningen på systemet :S Ble litt bekymra.

Anonymkode: ea627...c7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjøpt ny bolig, bodd her i to mnd. Huset er fra 1970- og EL-annlegge det samme, selv om noe har blitt legt til senere. Det er nye sikringer i sikringsskapet. Ingen sikringer har går de to mnd jeg har bodd her, før i dag morges. Klokken fem om morgenen gikk sikringen for kjellerstua. Det er varme på og internett er koblet til der. Ingen lys var på. Dette har jo vært på døgnet rundt i de to månedene. Lurer på hvorfor sikringen plutselig gikk uten at jeg har skrudd på noe for å uke belastningen på systemet :S Ble litt bekymra.

Anonymkode: ea627...c7d

Gå gjennom den lista som er her, og skaff hjelp om du ikke finner løsningen: 

https://www.vintervoll.no/sikringsskapet

Anonymkode: dadd5...36c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sannsynligvis var de ikke " trege" nok. Hva med automatsikringer. De er selvsagt veldig dyre men sparer mye skruing. Man trykker bare inn knappen. Men selvsagt like mye løping.

Anonymkode: 1b421...caf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...