Gå til innhold

18 mnd - slo tennene.


Mizar

Anbefalte innlegg

I går kveld hadde jenta mi et skikkelig fall på gulvet med tenna først.

Det så ut til at det gikk bra med tennene, men hun blødde kraftig fra den "senen" som er over tennene i overmunnen. Denne ser nå ut til å være slitt av.

Virket ikke som hun hadde smerte i tennene da jeg pusset dem i dag, men når jeg ser i godt lys kan jeg se to horisontale streker i de to fortennene. Er dette et brudd? Kan/Bør det behandles på noe måte? (Kan nevne at hun fikk tenner tidlig og har nå 16 stk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenny datt også da hun var rundt samme alder. Det skal mye til før unger brekker tenner, så jeg tror ikke du skal være engstelig. Jenny slo begge fortennene helt inn da hun var rundt samme alder. Hun blødde endel, men hadde overraskende lite vondt.

Vi dro imidlertid til tannlegen i en faderlig fart, men tannlegen foretok seg ingenting annet enn å berolige meg samt ta røntgenbilde og konstantere at de innslåtte tennene ikke hadde skadet melketennene. Det hele gikk helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...