Gå til innhold

....


Gjest lilly

Anbefalte innlegg

Gjest lilly

...

sitter her nå..skulle vært på jobb.. må komme meg på jobb.. men klare ikke..klare ikke mote meg opp..klare ikke få bort gråten.. klare ikke..vil bare gjemme meg.. gjemme meg langt langt bort..

tenker på bare gjøre slutt på det hele.. kunne godt gjort det..eller hadde jeg klart det? jeg er jo en pyse..en taper..

hvorfor hvorfor hvorfor går igjen i hodet. mitt.. hvorfor?? hvorfor skjedde ting?? hva er det jeg gjorde galt? hva gjør jeg galt? hva er galt med meg?

vet hva som er galt med meg..kan remse opp det..ALT...men hvorfor??

jeg bare sårer folk..bare ødelegger folk nå..

forstår at folk trekker seg unna..forstår det så j... godt.. så alt for godt..

skulle så inderlig ønske også jeg kunne rømt fra meg selv..vil ikke være inn i dette fengselet lenger..vil ikke ha dette hodet.. som tenker v anskelige tanker..som drømmer vanskelige drømmer..

vil bare ha fred..

vil bare.. bort..

beklager...dette ble et meningsløst innleg.. bare rot.. beklager..men takk for du las det..

*klem til de som vil ha*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trampe

Vil sende deg mange positive tanker fra meg jeg... Ikke gi opp, er du snill, du er en verdifull person, ikke glem at vi alle er unike...

Ønsker deg en fin dag, så fin den kan bli...

*mange gode klemmer, tanker sendes deg...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, kjære venn!

Jeg har vært der du er nå. Turte nesten ikke skjære opp grønnsaker, fordi jeg var redd for at kniven skulle gli inn i håndleddet mitt. Fordi jeg ville dø.

Men livet går opp og ned. De gode periodene veier mye tyngre enn de dårlige. Og etter hvert faller jeg ikke så langt ned som jeg gjorde før, og de dårlige periodene blir kortere.

Når du er langt nede henter du med deg tema opp igjen, og bruker den gode perioden til å jobbe med de temaene. Så når du er ferdig, kommer ett nytt tema... Men etterhvert blir det lettere.

Snart hører du hvor vakkert fuglene synger, og hvor deilig det er å kjenne solstrålene på huden. Snøen smelter, snart begynner nytt liv å spire.

Live er verd og leve. Husk på at du er din største fiende. Det høres brutalt ut. Men det er også bare du som kan bli din beste venn.

Lykke til på ferden!

Klem tilbake fra Solvelv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*tar vennen på fanget å trøster*

er her for deg vennen!!

og meg skremmer du vertfall ikke bort! -d lover jeg! er her for dg uansett vennen!!

du er en utrolig snill og god person som virkli fortjener å få et godt liv!

å husk vennen, vi skal på toppen av fjellet.. i SAMMEN!!

kjempe gla i deg vennen!!

er her for deg!

*sender masse styrke og klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dukkelise

Kjære vennen.......gode snille deg...

Du som er så omtenksom,har ett så skjønt godt hjerte,så masse å gi andre,ikke gi opp lille du.

Om du føler jeg har trekt meg unna,så har jeg ikke det,men har vært grusomt sliten selv.Livet har vært ett helvete,men har nå ett lite håp om att jeg har kommet i ret spor.

Fant ett lite ord til deg.tenk litt på det...det gjør jeg.

Du kan ikke velge hvordan du vil dø.

Eller når.

Du kan bare velge hvordan du vil leve.

Nå.

Mange gode taker fra meg her......bare meg......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...