Gå til innhold

Nå har jeg lagt ut bilde av lille Eline på flisa-siden også :-)


flisa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

flisa skrev (4 minutter siden):

Nå er den lille babyen nettopp fylt 19 år og er student. Helt merkelig.

Heisan, flisa - hyggelig å se deg! Håper det står bra til, pandemien til tross 😷

Min yngste, som jeg hadde i magen da jeg kom hit til DOL, ble nylig 22. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban skrev (4 minutter siden):

Heisan, flisa - hyggelig å se deg! Håper det står bra til, pandemien til tross 😷

Min yngste, som jeg hadde i magen da jeg kom hit til DOL, ble nylig 22. 

Jeg ramla innom her i kveld da jeg søkte på noen symptomer, haha, var sånn jeg kom inn hit for første gang i 1998 også. Da var yngste dattern min 1 år, nå er hun 24 og gift. Jeg begynner å tenke på AFP og pensjonspoeng, mens jeg den gang ble sendt på HTML-kurs for jobben. Skjønte ikke hva de snakket om engang.  Ja det er utrolig hvor fort tiden går. Alt er bra her, hjemmekontor og overvekt - og veldig fæl på håret. Men snart blir alt så meget bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

laban skrev (20 minutter siden):

Heisan, flisa - hyggelig å se deg! Håper det står bra til, pandemien til tross 😷

Min yngste, som jeg hadde i magen da jeg kom hit til DOL, ble nylig 22. 

Flyfly og jeg mimret om fotballspilleren din her om dagen, - du vet han som du følte behov for å proklamere at faktisk hadde et hjem;-)

Jeg savner alle historiene om unger her på dol, - så lenge de var relativt små så kunne jo ganske mye deles. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at du stakk innom, Flisa.  Ungene vokser til og det blir barnebarn.  Jeg har og fire, men de er små.  Den eldste er 6 år og den yngste snart to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å høre fra deg flisa og at lille har blitt stor 😃

Jeg hadde en liten guttunge når jeg kom hit. Nå er han straks 20, hadde han fulgt i mine spor så hadde han hatt en 2-åring selv nå 😅 Det har han ikke gjort, dersom han skal følge i faren sine, så har han knapt ett år på seg 🙈

Jeg startet min karriere her etter symptomsøk, men fant meg fort til rette i flere undeforum. Utrulig hva dol-familien har lært meg innenfor alt mulig. 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dorthe skrev (1 time siden):

Jeg har og fire, men de er små.  Den eldste er 6 år og den yngste snart to.

I mitt hode ble den eldste akkurat født jo 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frosken skrev (11 timer siden):

Flyfly og jeg mimret om fotballspilleren din her om dagen, - du vet han som du følte behov for å proklamere at faktisk hadde et hjem;-)

Han er faktisk trener nå. Har UEFA-lisenser og greier 😉

frosken skrev (11 timer siden):

Jeg savner alle historiene om unger her på dol, - så lenge de var relativt små så kunne jo ganske mye deles. 

Ja, det var en del unger som "ble født her" rundt årtusenskiftet, flere av dem etter lang tid på Forum for ufrivillig barnløshet. Nå er de voksne alle sammen... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Min eldste "DOL-baby" fyller snart 22, og har flyttet hjemmefra.  Han var hjemme i jula, og kommer nok ikke hjem igjen før sommeren. Nummer 2 går på folkehøgskole,  og nr 3 er nå "alenebarn" her hjemme 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...