Gå til innhold

Maten har tatt helt over


Gjest Carina

Anbefalte innlegg

Gjest Carina

Maten har tatt helt kontroll over meg nå.

Jeg greier bare ikke spise, har fått i meg en halv salat nå..men er kvalm og ekkel etter å ha spist den, og føler meg så feit...verre en vanlig. er en ekkel følelse å ha mat i maven.

Men tror ikke jeg gjør dette pga at jeg føler meg feit, eller for at jeg vil gå ned i vekt, for jeg har noen som beundrer meg veldig, og sier at den personen er veldig glad i meg som jeg er, og at jeg er sexy.

Men allikevell..

Får ikke ned noe mat.

Greier det ikke....

Er redd for at om jeg begynner å spiser igjen nå, så mister jeg kontrollen helt. Er livredd for å miste kontrollen. Nå har jeg kontorllen, men på feil måte er jeg redd for....

Blir bare så forvirra, og lei av meg selv.

For jeg vet at det jeg driver på med nå er helt svada...

Men greier ikke gjøre noe med det...

*frustrert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lonely

Har selv en kjæreste som sier han er veldig glad i meg. Han sier det ikke er noe i veien med åssen jeg ser ut, at kroppen min er helt fin...LIKEVEL, jeg klarer ikke å slutte med det mønsteret jeg har kommet inn i. Har tenkt og tenkt flere ganger på hvordan det egentlig startet, for jeg har aldri vært den typen som er veldig opptatt av utseende og slanking. Nå har jeg det altså på samme måte som deg... Det lille jeg spiser spiser jeg ikke for min egen del, men for at kjæresten min ikke skal bli lei seg!

Etterpå føler jeg meg helt elendig. Siden jeg stort sett treffer ham i helgene må jeg jobbe ekstra hardt ellers i uka for å gå ned det nødvendige...

Det her er vel kanskje ikke noen trøst til deg, for jeg har ingen løsning bare et håp om at jeg også en gang skal komme meg ut av dette.

Stå på Carina!

Selv om jeg ikke kan hjelpe deg, kan jeg være her hvis du vil snakke...

Hjelper ofte å ha en som forstår i nærheten...

Klemmer fra Lonely

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lege Thor-Øistein Endsjø

Kjære Carina.

Jeg er helt overbevist om at kjærsten din vil sette pris om du er helt åpen med han rundt matproblemene dine. Ved en slik

åpenhet har jeg ofte opplevd at 2 mennesker har kommet enda nærmere hverandre

For en sikker vurdering av problemstillingen(e) du tar opp i innlegget, må du eventuelt rådføre deg med legen din.

Vennlig hilsen Thor-Øistein Endsjø. Barnelege med spes. interesse ungdom og idrettsmedisin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...