Gå til innhold

føttene mine knirker når jeg går!


Gjest Bam

Anbefalte innlegg

Samboeren min er 24 år og har problemer når han går. Beina hans knirker. Det er spesielt den enne foten som knirker hele tiden og den andre knirker av og til. Jeg tror det er helt nede (på den delen du putter i skoen). Når han går og rett før han avslutter "rullen" på steget så knirker det temmelig høyt. Akkurat som om det knekker. Det er ikke vondt og han har hatt det så lenge han kan huske. Jeg synes lyden er ekkel. Hva kan han gjøre for å bli kvitt dette her???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest knirker også

Jeg har hatt det sånn selv i alle år (er 25 år nå) og har arvet det fra en av mine foreldre. Er redd det bare er noe han må leve med. Det er jo hverken farlig eller vondt, så hvorfor gjøre noe med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ottar Grimstad, lege

Enkelte mennesker er plaget med knirking og knepping i enkelte ledd. Jeg kjenner ikke til hva som forårsaker dette. Når leddet ellers fungerer godt og ikke gir smerter, bør man ikke gjøre noe med det.

Svar på Doktor Online kan ikke erstatte en vanlig legekonsultasjon. Dersom du ønsker en nærmere vurdering av denne problemstillingen, bør du diskutere det med egen lege.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...